Jag vill också sälja grejor (Målad Knight m.m.)

edited 18 augusti 2015 21:28 in Off topic

Så, efter att ha totalt förälskat mig i infinity så inser jag att det är massor med nödvändiga och en hel del onödiga saker jag vill ha. Ska även erkänna att mitt intresse för 40k svalnat med tiden, jag känner att jag inte hänger med alls längre, och tänkte därför att jag kanske skulle avyttra en del inköp jag gjort som bara ligger där i garderoben och förblir omålat. Aldrig spelat heller för den delen då det är gott och väl ett år sedan jag spelade 40k senast. Jag tänker mig att det bästa vore om jag kunde lura på någon stackare allt i ett svep för ett hyggligt pris så kan denne göra vad den vill med sakerna den inte önskar. Då värdet är så svårt att uppskatta beroende på att det är i varierat skick från så gott som nytt till ”det kanske blir bra med t-röd” så har jag ingen prisidé på prylarna individuellt, utan nappar ingen på allt så får ni väl börja skambjuda och jag får avgöra hur desperat jag känner mig. Det som eventuellt kan finnas är old school magneter (häftmassa) på en del bits. Jag har rensat så mycket jag orkat. Det totala inköpspriset om allt är nytt är ganska många tusenlappar… vilket jag givetvis förstår att det här inte är då det är begagnat även om mycket är i väldigt gott skick. Bara det som kommer från forgeworld går lös på runt 3000 i alla fall och där skulle jag säga att skicket som sämst på det jag försöker kränga är rengjort, limmat och sprejat vitt. Är ju förvisso inte 100% kompletta kit, men ändå.

Pris då. Jag tänker mig att en hyggligt målad knight borde gå att sälja ganska dyrt... men jag tycker dels att ebay eller något liknande känns alldeles för drygt samt att jag redan är van att jobba för slavlön så jag nöjer mig med att den dubblat sig från inköpspris till 2100 kr. (obs, bilderna är tagna med en mobilkamera och skulle kunna vara mycket bättre. Metallerna vid fotot är bara grundade och washade, jag kommer ge dem lite mer kärlek. Armar och axelskydd är inte fastlimmade. Basen är uppenbarligen omålad och kommer så förbli.)

Allt annat skulle jag vilja ha ut 1500 kr för, vilket är vad contemptor dreadnoughts med armar och frakt kostar nytt i runda slängar , så kan resten ses som ren bonus.

Är det någon som snabbt vill ta knighten plus allt annat kan vi säga 3000 kr jämt.

Vid intresse eller frågor skriv eller pm:a här eller skicka ett sms till 0702308288

Knight - målad

Contemptor dreadnought, powerfist, assault cannon – relic pattern (grundad vit)

Contemptor dreadnought, powerfist, tl.lascannon – imp.fist pattern, dock väldigt generiska ikoner (grundad vit)

Forgeworld siege squad – mer eller mindre komplett och de flesta i helt nyskick

Finecast cpt. sicarius - nyskick

Landraider med oop forgeworld spaced extra armour - crusader obs!ej redeemer, de bitarna har skalpellen gått lös på, haha (grundad vit, assault cannon tyvärr målad och använd på en av mina razorbacks så den behöver målas om)

Rhino/razorback med forgeworld spaced extra armor – (grundad vit)

Landspeeder – dock konverterad till ett öppnare chassi, dubbla heavy flamers men går säkert bygga om till valfri vapenkombination (grundad vit)

Vindicator – behöver strippas på färg

Drop pod – behöver strippas på färg, saknar interiör

En hyggligt stor låda med diverse – typ ett helt gäng med gamla sprues med olika oanvända bitar – för mycket för att ens orka lista, se det som en bonus samt en massa lösa bitar i väldigt varierande skick, allt från så gott som nyskick till ganska sorgligt skick, men innehåller förutom diverse skräp/skatter bl.a. massa olika heavy weapons, special weapons, combi weapons, close combat weapons från forge world, massa sternguards, mm.

Kommentarer

  • De här glömde jag tydligen lägga upp bilder på.

  • Okej, min masterplan att lura en och samma person gick ju inget vidare, så jag försöker sälja iväg det här individuellt istället. Land raidern och rhinon är redan tagna. Men en prisidé är 300 kr st för contemptor dreadnoughts, 250 för siege squaden, 100 kr för vindicatorn, 60 kr för drop pod, 60 kr för landspeedern, 60 kr för sicarius. Diverselådan får man väl buda på. Jag vet inte vad som är rimligt om jag ska vara ärlig. Om någon är intresserad av knighten är ni välkomna att skambuda där också.

  • Köper gärna av dig Vindicator och podden om dom är kvar?

  • Jadå, smsa eller ring mig imorgon så styr vi upp det hela.

  • Kan tänka mig Landspeedern om den fortfarande är kvar :)

  • Louie, den är kvar. du får höra av dig till 0702308288

Sign In or Register to comment.