SÅLD - Mod. kan ta bort tråd -

edited 5 december 2015 16:58 in Off topic

SÄLJES: Dämoner

PM'a ej (loggar inte in så ofta). Svara bara i tråden. SÄLJER INGET SEPARAT!

Dämoner:

Bloodletters, inplastade

Gottelådan från när Dämonerna kom som Army Deal, + massa saker köpta till (Greater Deamon of Slaanesh, x-antal Daemonetter, Flamers etc.)

Allt metall är avfärgat och plastisarna är antingen avfärgade eller grundade svart.

Gottelådan säljs för 600:- ALLTSÅ: 600 RIKSDALER FÖR EN HEL J*VLA ARMÉ! KOM IGEN NU FÖR FAEN!

Gottelådan innehåller:

(Enbart Bloodletters & Daemonettes är i plast, allt annat i metall, i delar)

15 Plaguebearers
11st. Nurglings (figurer alltså, inte baser)
1 Beast of Nurgle

Spec. Karaktär på Tron, vad han nu heter...

1 Låda orörda Bloodletters
16 Bloodletters i div. skick, någon enstaka saknar arm osv. men det finns en låda med några xtra armar/huvud etc.
Skulltaker
3-Hövdade Khorne hunden, vad den nu heter.
5 Khorne hundar

1 Juggernaught

15 Daemonetter (samma som för Bloodletters, låda skickas med, med extra delar, bl.a 2-3 till tjejor på den)
2 Fiends of Slaanesh
1 Keeper of Secrets

The Masque, spec. karaktär

17 Horrors
5 Flamers
5 Flygande Rockor, vad dem nu heter
2 Discar, utan någon som står på dem

Kommentarer

  • Är väll intresserad om suitsen och drönarna.

  • om du har den kvar tar jag gerna et tit på demonlodan jag tror jag ska köpe den, men vill gerna kolla på den först :)

  • Ventris: Som det står i tråden: säljer inget separat.

    Thamier: Jag kan gå igenom exakt vad som finns i gottelådan, och ge dig en lista. Sen kan du kika på den också, naturligtvis.

  • edited 14 augusti 2015 05:37

    låter bra

  • edited 14 augusti 2015 13:06

    Jag har följande - och enbart Bloodletters & Daemonettes är i plast - dämoner. De är avfärgade och i de flesta fall även nedmonterade (dvs. metall i delar, oihopbyggda).

    • 15 Plaguebearers
    • 11st. Nurglings (figurer alltså, inte baser)
    • 1 Beast of Nurgle
    • Spec. Karaktär på Tron, vad han nu heter...

    • 1 Låda orörda Bloodletters

    • 16 Bloodletters i div. skick, någon enstaka saknar arm osv. men det finns en låda med några xtra armar/huvud etc.
    • Skulltaker
    • 3-Hövdade Khorne hunden, vad den nu heter.
    • 5 Khorne hundar
    • 1 Juggernaught

    • 15 Daemonetter (samma som för Bloodletters, låda skickas med, med extra delar, bl.a 2-3 till tjejor på den)

    • 2 Fiends of Slaanesh
    • 1 Keeper of Secrets
    • The Masque, spec. karaktär

    • 17 Horrors

    • 5 Flamers
    • 5 Flygande Rockor, vad dem nu heter
    • 2 Discar, utan någon som står på dem

    .Das was alles! Vill du kika på dem kan vi ses på Fantasia endera dagen.

  • Hej är alla space marines kvar? Om de är de köper jag gärna dom :)

  • edited 17 augusti 2015 11:25

    De finns kvar, du menar alltså följande, (och har jag räknat rätt så är det 850 för alltet):

    5 Vanguard Veterans i Metall 150:-

    Assault Squad låda, orörd 150:- (OBS! Gamla lådan, alltså inte den med sgt. med tvåhands- Chainsword på framsida. OBS!)

    För 200:- så slänger jag med två sprues (orörda) med Jump Packs (tot. 10st.), inga armar/ben på dem sprues, bara torso & jump packs + lite sgt. grejer.

    Marines från Assault on Black Reach startlådan:

    9 Marines inkl. Sgt., Flamer & Missile Launcher + Commander 100:-

    Marines från Dark Vengeance startlådan:

    Commander, Librarian, Limited Edition Chaplain 9 Marines inkl. Sgt,. Plasma Gun & Plasma Cannon 1 Ravenwing Bike Sgt. 200:- för alltihopa

    Övriga Marines:

    9 Marines från Combat Squad lådor på sprue samt 7 Marines inkl. Sgt., ihopbyggda & svartsprayade på baser. Nog med bitz för att göra: Power Fist/Power Sword, Sköld Sgt. 2 Missile Launchers (2 Command sprues ingår, vissa delar saknas där) 2 Heavy Bolters & 1 Lascannon 200:- för alltihopa.

  • Japp ja får de till samma siffra, som sagt ja köper gärna de men går de bra att skicka sakerna? Bor i Vilhelmina så de är nog en bit bort, betalar ju såklart frakten :)

  • Det går nog an. Ska lura lite på en låda att skicka allting i, samt vad frakten går lös på, så jag återkommer om en dag eller två.

  • Du vill inte bli av med bara deamoettes? behöver inga andra demoner direkt....

  • Kan nog tänka mig ta dina Tau om de finns kvar. Kan du maila mig bilder på Crisis till mattiasjonsson.se@gmail.com

    @Kapten Vendetta

  • Grimm: Skickar dig några usla bilder, bättre än så blir det inte med mina kamera skills.

  • Tackar, vi tar det vidare på mailen @KaptenVendetta

  • Jack_moritz, du har PM.

  • Har du kvar dina daemons?

  • Vad skulle du vilja ha för dom?

  • 700:-

    Det är alltså en hel del metallfigurer, så du vet. Läs originalet ovan, där står exakt vad som är vad.

  • okej, jo jag såg att det stod det. men he gör inget :P går det bra om man får fundera en stund?

  • 600:-, det blir inte billgare än så...

  • Sorry om det tog en tid men fick prata med sambon. Men kan ta dom om du går med på 600?

  • Det blir great de. När/Vart vill du träffas? Jag bor på Berghem, eller kan ta mig ned på Fantasia. Har tid när helst i helg.

  • Okej, ska vara på fantasia nu på lördag vid 11 - 14:30. Så om du kan komma dit vid 12?

  • Det går an. VI ses imorn vid 12 då.

Sign In or Register to comment.