High Elves modeller säljes, köpes och bytes

edited 11 augusti 2015 13:55 in Warhammer fantasy

Efter lite nya inköp och uppdaterade army rosters har jag nu lite gamla oop (out of print) High Elf modeller över, så antingen vill jag sälja dom eller byta mot andra High Elf modeller jag behöver, så provar här och andra sidor innan det åker ut på Tradera. Och som rubriken lyder, har du dessa modeller jag behöver är jag även intresserad av att köpa istället. Däremot vill du byta ska det vara rättvist byte, vilket betyder att någon av oss eventuellt får lägga pengar mellan beroende på antal, omålat/målat, metal/plast, oop osv.

Detta har jag över till salu/byte (om ni vill se bilder hur modellerna kan se ut målade kan detta skickas i privat meddelande):

  • 13 st Swordmaster of Hoeth - omålade i metall, inklusive full command (standard bearer, musician och champion)
  • 13 st White Lions - omålade i metall, inklusive Musician
  • 8 st Swadow Warriors - omålad i metall
  • Korhil - omålad i metall
  • Teclis - omålad i metall
  • Tyrion - omålad, figur i metall och häst i plast (lite gammal färg kvar på undersidan av hästen)
  • Tiranoc (Battle) Chariot - omålad, chariot plus två figurer i metall och häst i plast, äldre model oop
  • Character (Prince?) - omålad i metall, kan ställas på Chariot istället för de två figurerna, alternativt sättas på en egen bas i modellen större
  • Prince (mounted) - omålad i metall, har suttit på gammal drake men draken saknar en arm så tyckte inte det var lönt att försöka sälja den

Detta vill jag köpa eller byta till mig (så många som möjligt av varje sort om inget står, helst omålat men målat kan kanske vara av intresse också):

  • Silver helms - Senaste upplagan i plast (dom har nog inte uppdaterat modellen på länge som även om du köpte för längesen kan det vara rätt)
  • Dragon Princes of Caledor i plast - Senaste upplagan i plast, alternativt många av en något tidigare upplaga (dock inte intresserad av en för gammal upplaga)
  • Phoenix Guards - Senare upplaga, metall eller plast spelar ingen roll
  • 1-2 Bolt Throwers (eller liknande)

Ps. vid byte menar jag naturligtvis inte allt rakt av utan säg till vad du vill byta mot vad och eventuellt ge förslag på pengar emellan åt ena eller andra hållet och sen kontrar jag kanske

Länk till bilder på både mina omålade modeller och hur modellerna kan se ut målade, plus vilken Silver Helms modell jag är intresserad av: https://www.dropbox.com/sh/rvviq1gdpm23gri/AABLy0aK_y0g9A_J8VU18cCLa?dl=0

//MVH Robert

Kommentarer

Sign In or Register to comment.