[Säljes] Bribe-kistor

edited 9 juni 2015 07:51 in Blood bowl

Hejsan!

Beställde nyligen hem en packe med skattkistor som jag tänkte måla upp och ha som bribe-markörer. Fick dock tre stycken över och jag undrar om någon är intresserad av att köpa/byta till sig dessa. Hade tänkt mig 20 kr för alla tre eftersom det var vad jag betalade för dem med frakt och allt. Se bild nedan med 2nd ed elf catcher som storleksjämförelse.

Kistor

Kommentarer

  • Har ju tänkt köra goblin någon säsong (så fort de blivit målade egentligen) så jag är intresserad. Hur mycket vill du ha för kistorna i målat skick?

  • Bara målade och inte monterade på någon bas eller så skulle jag kunna tänka mig att nästan kunna bjuda på det. 5 kr på sin höjd för min målartalang. Ska ju ändå måla mina egna kistor så tre till gör inte så stor skillnad. Kan dock inte utlova att de kommer att målas så fort. Håller på att måla mina Birchtown Bandits (wood elves) och Tomteskogen Trollhunters (ogres) så det är många penslar i luften.

  • Spraya svart. Mellanbrun på träet. Metall på metallen. Nuln Oil över rubbet klart.

  • Jag har baser över, runda eller fyrkantiga

  • Hittade några runda 30 mm-baser som funkade bra, men jag hann bara ett par sekunder innan jag insåg att det tog slut på spray. Har bara grön spray kvar hemma och det blir nog inte bra. Blir en trip till affären.

  • Jag har vit grundfärg på jobbet, ta med de på onsdag så grundar vi dem där innan matchen :)

  • Tog mig en liten tur med Moltas och köpte lite grundfärg idag. Men tackar för erbjudandet.

  • Ok men 30 spänn då? =)

  • 30 kr blir bra. De är i stort sett färdigmålade.

Sign In or Register to comment.