[Säljes] Malifaux - Guild

edited 1 februari 2015 19:10 in Stridshammaren.se

Som trådens namn belyser så finns det en del Guild-figurer som söker ett nytt hem, så jag tänkte att jag skulle se om någon i närheten var intresserad innan jag vänder mig utåt. Alla är ihoplimmade, men varken grundmålade eller basade.

De som säljs är:

[Lucius] [The Scribe] [2 Guild Lawyers] [4 Guild Guard] [Captain Dashel] [2 Executioners] [Doppelganger]

Detta är alltså innehållet från Lucius startlåda plus lite mer. Hela paketet går för 350 kr, då ena guild Lawyerns käpp bröts av och är lagad, samt att en slang saknas till en executioner (också "fixat" så att det inte blir för uppenbart att den saknas).

Skriv en rad, ett PM eller ett mail till erik.lifbom@gmail.com om du är intresserad. :)

Kommentarer

  • Finns det statcards på alla? :) Kan i alla fall säga att intresset finns!

  • edited 1 februari 2015 19:09

    Louie:

    Japp, det finns medföljande statcards till alla!

    Vill du klura på saken, eller är intresset så pass stort att du vill boka träff för utbyte? :)

  • Ja du.. Du får gärna hålla modellerna till morgondagen! ;)

  • Det ska nog gå att ordna. Om ingen är onaturligt hurtig och köper samt hämtar dem ikväll ( :p ) så lär de finnas kvar. :)

  • Är de fortfarande kvar? Jag kan inte stå emot...! :P

  • edited 3 februari 2015 07:26

    De är fortfarande kvar, så vill du ha dem är de dina. :)

    Hur vill du hämta dem? Jag ska ner på fantasia idag kring kl. 16. Kan du då eller ska vi hitta någon annan tid och plats?

  • Hmm.. Vi kan väl ses på Fantasia. Idag har jag ej möjlighet att komma in till Fantasia, men vad sägs om imorgon på eftermiddagen? Har du möjlighet kring 13?

  • Jag har svårare imorgon tyvärr, men jag har ett förslag:

    Om du kan tänka dig sköta betalningen digitalt så lämnar jag dem nere på fantasia hos personalen idag, och så kan du hämta upp dem då du får möjlighet. Skulle det vara ok?

    Om du vill ha lite effektivare kommunikation kan du slå mig en signal på 070 3711214 så kan vi prata om hur vi gör. :)

Sign In or Register to comment.