Vill lära mig Warmachine.

Hej. Jag heter Linus och har för det mesta bara byggt/målat innan, men känns som att jag för en gångs skull borde spela någon gång också. Har alltså väldigt lite erfarenhet av själva spelandet och undrar om nån skulle vilja köra en match to learn the ropes. Kör Cryx och har för närvarande en Battlegroup målad (har lite andra modeller också, fast inte målade ännu.)

Onsdag skulle fungera bäst, men kan funka nån annan dag i veckan. Inte nästa vecka dock. Är bortrest då.

Kommentarer

  • På onsdagskvällar brukar det vara ganska fullt med Warmachine-folk på plats i Fusk:s lokaler, om du är sugen så kan jag köra en test-match med dig då :) Det finns en Facebook-grupp som det är betydligt mer aktivitet i än här på forumet, dock är gruppen stängd av någon underlig anledning. Har du en Facebook användare så kan man fixa en inbjudan till gruppen.

  • Visst. Låter bra :) Vilken tid, isåfall?

    Hittade en "fusk-grupp" som heter "Lednings Grupp Fusk". Är det den du menade?

  • Nvm, hittade F.U.S.K UMEÅ. Derp.

  • Gruppen heter WarmaHordes Norrland, som sagt så är den inte öppen av någon anledning utan inbjudan krävs. Vad har du för mail? Kommer vara nere på lokalen lite efter kl 18

  • Aha, ok. Min e-mail är: lajnusp@hotmail.com

  • Du har nu en invite i gruppen, lär nog ligga in din mailkorg.

Sign In or Register to comment.