Banquet Bowl Uppsala 7-8/2 2015

edited 30 september 2014 15:19 in Blood bowl

Då har jag glädjen att bjuda in till Banquet Bowl 2015. 7:e Februari till 8:e Februari, vid anrika Värmlands Nation i Uppsala.

5 NAF-sanktionerade Blood Bowl matcher, lunch och tre-rätters bankett.

För anmälan och mer information besök: http://www.stridshammaren.se/banquetbowl

Notera gärna att om vi inte blir minst 10 deltagare före 1:a December, så tvingas vi ställa in.

För deltagarlista se: http://forum.swebba.com/index.php?p=/discussion/243/banquet-bowl-uppsala-311-12-2015

Kommentarer

  • edited 23 september 2014 21:46

    Najs!

    Jag kan nog inte, men Gunnar aka @Rolling snakes bor i uppsala numera, ska kolla med han om han inte vill damma av tärningarna och vara med ;)

  • Gör det, han kanske har koll på de som spelar i Uppsala. Har sett anslag på fantasia där om en liga.

  • Tyvärr har det uppstått en dubbelbokning av lokalen i Uppsala så vi tvingas flytta fram turneringen en vecka till 7-8:e Februari

  • Kära vänner! Nu är det 4 veckor kvar till jag måste meddela om det blir någon turnering. Vi behöver bli 5 till för att det ska bli av. Så är det någon som tänkt komma, får denne gärna anmäla sig inom kort. :-)

  • Gunnar vill vara med. :)

  • Det är bra det :). Peta på han lite bara så han anmäler sig i tid. ;)

  • En vecka kvar innan vi kan tvingas ställa in. En person till behövs. Ingen mer än @khanmank och undertecknad som är sugen på lite bb och rajtantajtan? Basse jag tror detta är nåt för dig, baren är öppen hela lördag eftermiddag @frantic hört nåt från Gunnar?

  • Emil, jag skickar Gunnars nummer till dig så kan du kolla. Jag vet att han var sugen...

  • Då så mina vänner, då är det fem dagar kvar till det offeciella anmälningsdatumet. Jah kommer dock att aceptera anmälningar fram till den 20:e Januari, då nationen inte behöver veta exakt antal deltagare, för än 7-10 dagar innan.

  • Det är SÅ SVÅRT! Det här är varför jag avskyr att spela seriösa lag. Ogre-laget skrev ju sig självt och mina Underworld blev ju bara ett axplock av spelets bästa skills överlag. Nu ska jag skriva ihop Norse och vill ha både apotekare och Babes och extra spelare. Men då får jag ju inga skills alls!!! Jag vill få in Block på mina Ulfar, men med Queensberry-regeln måste jag köpa Wrestle också, vilket jag iochförsig inte har något emot, men det blir bara så dyrt. Sedan vill man ju alltid ha lite Guard, men killarna med S-access har Frenzy och kommer inte vara där jag vill ha dom, så då måste jag ju köpa Guard som double-skill. Då är typ pengarna slut och jag har inte en enda skill för bollhantering. UGH!

  • Alltså mitt lag börjar blir riktigt fint. Nu är jag stört taggad.

Sign In or Register to comment.