DOUBT VI - Planeringstråd

123468

Kommentarer

  • Olof kommer inte kunna vara med ... :/

    Tråkigt, men sånt är livet. Lät som @Radge skulle skicka in en anmälan istället dock så vi kanske inte blir så få Umeåbor ändå.

  • Han skulle kolla om han hade barnen, Ska boka in en fajt med han nu då kan jag fråga om doubt också.

  • Jo, jag har lyckats byta bort den helgen nu tror jag. Måste bara klura på vilka skills jag ska välja; hittar inget jag är riktigt nöjd med utan allt känns som halvdana kompromisser. Kan jag få 20k till att köpa skills för? ;)

  • Om du byter till Vampires, Ogres, Halflings eller Goblins kan jag vara generös och ge dig två extra regular skills. =)

  • Jag kommer inte kunna vara med tyvärr. Med största sannolikhet bortrest den helgen.

  • Kan vi inte köra två doubt/år? Jag har skitsvårt att lyckas tajma in denna tid med dömning och allt men har sådant sjukt behov att få spela lite turneringar! Så skulle det vara helt omöjligt att köra två turneringar/år. Typ en första helgen i juni eller sista helgen i april typ... ??

  • Jag är för fler turneringar i Umeå, men jag har personligen inte orken och tiden att arrangera två per år. Hjälper gärna, till men någon annan får ta täten.

  • edited 13 december 2014 19:07

    Hmm, ja men alltså detta låter ju helt ok för mig, för om jag håller i "summer doubt" så skulle jag nog kunna styra upp det mycket (med supervisor-mårten) vid min sida.

    För än om vi bara blir oss "ume-killar" som kan spela så är vi ju ändå näsan 10 pers :)

  • kör vi en vid den tiden också kommer vi inte få lika många deltagare, Januari är bra då det inte är några andra BB-evenemang. Kolla hur det ser ut under sommarn med turneringar.

  • Jag kommer inte kunna vara med tyvärr. Med största sannolikhet bortrest den helgen.

    Tråkigt. Vi får hoppas att det går bättre att dyka upp på nästa DOUBT.

  • För än om vi bara blir oss "ume-killar" som kan spela så är vi ju ändå näsan 10 pers :)

    Jo jag tänker att en turnering där fokus ligger mer på lokala coacher kanske inte är så tokigt. Då borde man kanske köra ett endagars evenemang med 4 matcher. Tror det skulle locka fler spelare från socknen eftersom det ibland kan vara svårt att låsa upp en hel helg. Förslår att @Frantic knoppar av en tråd så vi kan samla den diskussionen där.

  • Anmäld! OM det skulle bli så att jag inte får färdigt mitt ambitiösa lag i tid, visst får man byta i sista sekund till något sämre? (läs Underworld)

  • @Hemlighallaren Egentligen så får man nog pynta upp 50 SEK extra för sen anmälan, men eftersom du är så snäll och målar upp trofén så är jag villig att göra ett undantag för just dig i detta fall.

  • Kungligt! Jag har så mycket att skulptera och måla att det börjar redan kännas halvt omöjligt att få färdigt detta i tid. Men det skulle bli ganska ball att dyka upp med.

  • SISTA DAG ATT FÖRANMÄLA SIG IDAG!

  • Jag har två till coacher i pajpen, men eftersom de var tvungna att kolla upp sina scheman i Januari kunde de inte förregistrera sig. Men mest troligt blir det en till från Umeå och en till från Skellefteå åtminstone. Har lokal spikats? Om det blir Björken vill vi veta det asap ;)

  • Jaha ... Där tokdog min dator så alla soon to be utprintade papperslappar och annat brann liksom upp på en och samma gång. Tjohoo!

  • Det kan finnas en öppning för mig att vara med. Återkommer.

  • Skulle vara toppen om du lyckas dyka upp.

  • Hur ser det ut är björken spikad? Eller är det nåt annat på g?

  • Det blir inte björken av strikt ekonomiska anledningar. Lokalen på klintvägen är ordnad av @eldborn dock så vi kan hålla till där i år igen.

  • Lysande! Bara så man vet vart man ska. :)

  • Jag kommer nog att vara där rätt så tidigt och försöka ställa i ordning. De som bor i närheten och har möjlighet får gärna komma i och hjälpa till.

  • Glömde för övrigt att nämna att @GaussVsEmperor (NAF-namn: deathstalker97) från BUBBLE Säsong 2 anmält sig. Tack @Hemlighallaren för att du övertalat honom =)

  • Håller nästan på att glömma. Visst var det någon som skulle ta med en hyfsad kamera så vi kunde ta vinnarbilder åt vår sponsor?

  • Jag har en bra som kan lånas ut om ingen annan har.

  • Har också en. Ska försöka komma ihåg den.

  • Minikiosk inhandlad. Choklad och läsk.

  • Gratis Kaffe och te finns inköpta. Ska försöka komma ihåg att köpa lite socker och mjölk också, till de som inte klara av den rena varan.

  • Jag kommer och tittar förbi i morgon och på söndag, Sandra jobbar kväll nämligen, så om ni glömt något skicka bara iväg ett SMS till mig så styr jag upp det.

Sign In or Register to comment.