Fantasia Fairytale Open, 3manna lagturnering 6-7 December i Umeå

edited 29 september 2014 14:00 in Warmachine / Hordes

Då det är rätt många turneringar i slutet av Oktober och November så lägger vi Fairytale Open lite senare i år. Det har även funnits intresse för att spela i Lag så vi bestämde oss för att testa köra det som en 3-manna lagturnering i år.

Man kommer kunna anmäla sig antingen som ett lag eller som enskild spelare (och då bli indelad i lag med andra som anmäler sig på egen hand eller med våra reserver). Turneringen kommer att bestå av 5 matcher.

Mer exakt info om turneringen kommer att komma upp inom en månad så se det här som en liten förvarning och boka in den helgen :).

Ifall det är någon som är intresserad av det så är Umeå Kulturhuvudstad i Europa 2014 så det brukar finnas lite kulturevenemang att besöka också (kanske intressant för att få med sig eventuell respektive t.ex.?)

Vi kommer att kunna ordna gratis övernattning på ett eller annat sätt.

Hur matchningen kommer se ut är inte spikat men varje spelare kommer att ha 2st 50p listor enligt vanligt steamrollerformat. Vi kommer att ha målningskrav och priser för placeringar, bäst målad och fairplay.

Kommentarer

  • Om jag hittar ett lag så kommer jag nog att vara med.

  • Jag tror att det inte är så många som bestämt vilket alg dom ska spela i ännu. Tänkte mig själv leta efter ett alg som vill ha en slagpåse med sig :)

  • När börjar det på lördag? Visst är det på Tegs Central?

  • edited 8 december 2014 10:28

    Enligt regelhäftet:

    Start tid Slut tid Aktivitet

    09.00 10.00 Insläpp och registrering

    Framsidan säger även Tegs centralskola ;)

    Anmälningslista:

    Lag det bästa laget

    Martin Törngren

    Linus Wallin

    Per Sandin

    The Blue Man Group

    Niklas Ledin

    Adam Thiede

    Arvid Österlund

    Gargantdudå

    Elias Holmgren

    Benjamin Hyvönen

    Robin Andersson

    Erik Sandström

    David Sandström

    Marcus Eriksson

    Andreas Eriksson

    Filip Zingmark

    Jens Andreasson

    Viktor Larsson

    Fredrik Söderman

    Lars "Osten" Lejon Stenlund

    Henrik Tegman

    Tobias Lundmark

    Kevin Vikström

    Fredrik Seijsing

    Edit - Jag hatar markdown mer och mer varje gång jag försöker göra något på det här forumet... Skulle vara mycket trevligt om man kan kopiera ett foruminlägg från valfritt annat forum och formateringen fortfarande fungerade.

Sign In or Register to comment.