Utvärdering Fantasia Fanatic XXVI

edited 28 september 2014 20:20 in Turneringar / konvent

Då var ytterligare en turnering lagd till handlingarna. Vi tar som vanligt emot alla åsikter ni vi ge oss, några specifika punkter denna gång är:

40K:
* Scenariona.
*Terrängen

Fantasy:
* Komp-systemet
* Secret Missions

Båda:
* Utbudet i kiosken

Som vanligt, kom med allt ni har även om det är utanför punkterna.

Skriv gärna vilket spel ni spelade också.

/Daniel Fantasia Fanatic Crew

«1

Kommentarer

  • edited 28 september 2014 21:19

    Hej, lagkaptenen för "Spelföreningen Stjärtkrossarstjärtkrossarna som tycker Warhammer när Mappe är med är roligare" här. Lirade Fantasy. Kompsystemet - ett lyft. Många olika typer av arméer, även om dödsstjärnor fortfarande finns överallt. Känns som om systemet tagit bort internet -copy-paste-listorna. Roligt med fler deployement varianter. Secret Missions - bra! Låt det stanna. Kiosken - bra utbud. Inget att anmärka på. Kanske att första matchen skulle gälla 10 istället för 20 poäng.....

    Sa jag att vi vann.... och att Eldborn sög ;-) (Kram Lars - du har fortfarande skönaste skägget)

  • edited 28 september 2014 21:35

    Jaha då ska man göra detta igen.

    Vill börja med att tacka Crewt som gjorde det hela till en fantastiskt (Eller kanske Fanatiskt) rolig helg med mycket tärningsrullande.

    Spelade Fantasy och spelade väldigt mjukt så vet inte hur balansen var på de högre borden.

    Jag tyckte kompsystemet funkade bättre än förra gången och faktiskt gav listbygget en extra dimension. Såg inte heller något super förrvirrande när jag kollade igenom det hela (men har hört att någon hade knäckt något). Dock är det lite saker jag funderade över då jag spelade och tittade mig om på borden: Var kanske kanoner väldigt hårt kompade (tyckte mig se väldigt mycket monster och väldigt lite av dem). Hos Chaos Dwarf, borde inte Chalice of Blood and Darkness och Hellheart hos Ogres varit hard choices? Undrar mest hur dom som ordnade kompet tänkt i den frågan?

    Allt som allt har jag inga problem med att se samma komptyp eller ens samma system igen.

    Secret Missions var fantastiskt kul trots att jag själv faffade upp mina mer ofta än inte. Kanske till och med tycker att man skulle kunna ha fler (inga bra exempel dock... kanske imorgon) om TO orkar ordna med sånt så att man får mer variation? Dock absolut inte nödvändigt.

    Kiosken... Fungerade som en kiosk?

    Ses definitivt nästa år.

    P.S: Håller nog med om 10 istället för 20 första matchen från föregående poster.

  • edited 28 september 2014 21:52

    Min första fanatic, körde fantasy. Jag gillade verkligen komp systemet, kändes superkul att sitta och knåpa på olika listor och idéer. Såklart fanns det kanske vissa grejer med komp listan som jag inte höll med om, men liksom så kommer det ju alltid vara. Och secret mission va råååkul också, spännande att få vara lite lurig. Så ser fram emot en liknande turnering i april!
    Koisken var ju bra enligt mig, billigt, med tanke på att man inte hade något alternativ så var det ju shysst med lite humana priser, jämnfört med andra sammanhang. Köpte ju bara 2 mackor men dom var ju goda.

  • edited 28 september 2014 22:43

    Spelade Fantasy.

    Både komp-systemet och secret missions tyckte jag fungerade väldigt bra (även om jag var ganska skeptisk gentemot komp till en början). De missions ni använde tycker jag ska bli standard (ni vet att ni inte BEHÖVER förändra ALLT varje turnering ;)). Tycker att det är väldigt skönt att slippa sätta ut objective markers varannan match (vilket tar onödigt lång tid).

    Jag gillar även införandet av olika deployments. Detta skapar i kombination med secret missions variation och ger en kul taktiskt dimension.

    Att målningsbedömningen i princip tagits bort tycker jag förvisso är synd men jag tycker att arrangörerna förtjänar en paus från att ägna nätterna åt dessa i ett par år (men jag hoppas alltså att de återkommer). Jag trodde dock att kvalitén på arméerna skulle bli sämre nu men icke sa nicke. Kvalitén på fantasy-arméerna var riktigt hög. Vi får se om detta håller i sig.

  • Fantasy Tänkte bara slänga in att kompsystemet är lånat från en Engelsk turnering men anpassat. Lite synd med dom tekniska problemen men sånt kanske hade kanske kunnat avhjälpas med en reservdator?

  • Spelade fantasy.

    Mycket kul helg som vanligt! Tack Dea, Daniel och alla andra hjälpredor.

    Jag ser gärna att man göra något nytt med lagtävlingen nästa år. Var väldigt få lag anmälda i år, och hela upplägget känns rätt krångligt - nästan så att det övergår till jobbigt att hålla reda på allt.

    @ManInHat. Vi körde i stort SCGTs (världens största singelturnering) komp rakt av gällande kanoner. En stor skillnad är dock att de körde med True line of sight, vilket gör att det är mycket svårare att gömma stora monster från kanoner. Deras kullar var exempelvis inte oändligt höga. Kontentan blir att kanonerna inte blev lika bra med vårt upplägg och kanske därmed för hårt kompade. Något att kika på framöver, tillsammans med vissa andra tweaks, bland annat de items du nämner.

  • Spelade 40k.

    Överlag bra som vanligt.

    Scenarion: Alldeles för mycket fokus på killpoints. Det mesta som är 'hårt' nu är också sådant som är väldigt tåligt, leder lite till en 'vinn mer' situation för dessa listor. Bra att ni testade tactical objectives, mer av det! :) Gärna nån variant med gemensam pool av kort eller där man drar korten i motståndarens runda. Tar bort lite av den värsta slumpen och ger motståndaren något att planera för.

    Terrängen: Inte bra på de lägre borden. Flera i princip helt öppna bord med väldigt lite LoS block, det behövs verkligen släppas terräng och ruiner från de högre borden. Något sades om att tillverka fler stora LoS blockers vilket borde lösa det.

    Övrigt: Kiosken var bra, saknar dock lightläsk på burk. Pastasalladen var ett utmärkt alternativ, kommer definitivt att köpa igen om det erbjuds.

    Hoppas att ni öppnar upp restriktionerna liiiiite mer till nästa gång. Kanske testa ett mer öppet format (ta i princip allt) på en mindre turnering och kolla hur det funkar? Spelarna brukar kunna lösa det mesta och de som spelar för att vinna gör ju redan det nu, det är många supplement och IA enheter som fungerar balanserande mellan codex. Plus många mindre bra, men läckra, FW modeller som folk har på hyllan men som aldrig får följa med på turneringar.

    Att knights fick vara med men inte stompas, eller några andra minicodex och dataslates var lite trist. Såg dock att det hade slunkit med en assassin i en armé ändå ;)

    Fortifications ser jag gärna på borden, det ger både karaktär och stöd till de vekare listorna. Får de inte plats i deployment är en enkel regel att motståndaren får omplacera eventuell terrängbit som måste flyttas.

    Om arrangörerna vill släppa mer men tycker att det blir svåröverskådligt, använd oss andra i communityn! Vi är säker många som med glädje kan hjälpa er sålla bort det brutna (typ 16 thudguns på en skyshield landingpad)

    Den nya målningsbedömningen gillade jag starkt. Det uppmuntrade till färdigmålat utan att man behövde stressa över enstaka poäng. Bra även med nya omdömen på sportsmanship, äntligen vet man om man gav nån ett bra eller mindre bra omdöme.

    Tack för i år och vi ses definitivt igen.

  • Spelade 40K
    Terräng: vill ha mer terräng, även om det, som det sägs, var mindre terräng på "nedre" borden så kan jag nog tycka att "mitten" borden också saknade en hel del terräng. Det är/ var i stort sett omöjligt att gömma sig. Mer terräng.
    Missions: Som alltid bra men mer kort, maelstrom(?). Jag gillar kp så tycker det är bra.
    Övrigt: Som alltid en bra ordnad turnering med bra kiosk.
    Det jag vill se, är att man helt tar bort allies men öppnar för supplementen som finns ute. Nu vet jag att endel argumenterar för att med allies så gör man vissa dåliga codex mer ballanserad men så har det, tyvärr, alltid sett ut med GW. På de övre borden är det praktiskt taget bara vissa combinationer som användes, Tau, Eldar och Neccrons med vissa varianter av allies.

    Tack för denna turnering, vi ses till nästa FF

  • Usch och fy vilken helg man haft! Länge sedan det gick så tungt. Men på något sätt var det kul också. Får tacka alla trevliga motspelare för det, Björn Pilebro not included!

    Kompen var inte perfekt, det kan jag hålla med om, men det var verkligen kul att det var så varierande listor! Länge sedan det var en Fanatic där det var sådan variation. Lite dålig koll hur det såg ut top 10 men jag tror att det var en komp 2 lista som vann men det fanns ändå några listor på top 10 som hade komp 7-8?

    Vad tyckte folk om bonus poängen som komp poängen gav? Kom folk ihåg att räkna in dem? :)
    Jag gillade också special uppdragen, det var ett skönt taktiskt moment som kunde vända i en klar vinnst till en draw eller i alla fall en mindre vinst.

    Om nu inte 9e hinner komma så hoppas jag också att vi kan köra detta komp system en gång till, men tweeka det något, släppa på kanoner, flytta runt på soft choices, lägga till fler power osv.

    Tack för en kul turnering, som vanligt.

  • Förresten, vad tyckte Fantasy folket om terrängen i år? Tänker eftersom det är så mycket snack om den från 40k folket.

  • Missade tyvärr FF pga jobb (/spit) men ville säga en sak angående restriktioner i 40K. Innan var det rätt hårda diskussioner (gräl) på forumet om vad som skulle tillåtas men TO valde en ganska restriktiv mall som jag höll med om. Men inför nästa FF tror jag det vore bra om det kunde göras utvärderingar och kanske tom provturneringar med färre eller inga restriktioner och se vad som faktiskt funkar i spel. Håller i princip med Seth.

  • edited 29 september 2014 08:29

    Spela fantasy

    Årets fanatic var bäst hittills, älskade att det kunde bli olika delmoment, och secret mission var roligt dock skulle man kanske dra ner poängen för att lyckas då 500 är lite mycket,Nya Comp systemet är defenetivt bättre än de gamla gick kanske lite hårt åt WoC och VC men aannars bra rakt igenom älskade att man kunde spela med specalcharacters

    En negativ sak bara håller med tidigare talare om att första matchen borde vara 10 poäng

  • Spelade inte men vandrade en runda kring 40k borden och stog bara och gapade över hur hårda listor det var på borden i år jämfört med i våras. Nästan glad att jag inte spelade för ohyggligt med däng hade jag fått.

    Terrängen är alltid en diskussion och det var rätt sparsmakat på många bord, här kanske communityn skulle kunna kliva in och hjälpa till med terrängbyggande istället för att lägga mer börda på FF-ledningen?

    Nästa FF till våren kommer metat säkerligen se totalt annorlunda ut då Necrons troligen fått en smäll av Nerf-träet med ny Codex men klart dominerande var Necrons och Eldar.

  • Spelade Fantasy

    Hadde en grymt rolig fanatick tyckte SDGT fungeradde supper bra då det gav nya taktisdka ellement (Vilken deplyment kommer passa till mit secret objektiv hur ger jag honom sämsta möjliga tereng mm)

    Tycker att 500p för senariot var bra drar man ner det så kommer det bara göra att folk inte bryr sig om det och kör pits batle i stället. osså kul att han något att sattsa på när man känner att mna inte kan slå ihjäl motstondaren

    tyckte bonus poengen från kommpen var på en ok nivå

    skönt med matchklockan som ringde och strässade på en

    taggar till nästa gång

  • edited 29 september 2014 11:08

    Spelade Fantasy.

    Fantastisk turnering. Det bästa var nog secret missions, det var riktigt kul att spela mindgames med det, och att fundera ut vilka som var bäst att använda i vilka matchups. Kompsystemet var bra, med undantaget att Vampire Counts var lite för hårt compade. Jag fick comp 1 med en ärligt talat sub-par armé. Enligt mig borde Ethereals vare aningen mindre compade, och soft choices borde utökas (till exempel med soft choice för stora skelettblock etc).

    Det enda stora missnöjet var målningspoängen. Det gamla systemet med riktiga poäng var bättre. Jag tyckte att det var roligt att få sin målning bedömd. Gå gärna tillbaka till det.

  • Jag tycker förra målningssystemet med 20p för målad armé och ett spann på 20-30 funkade bra. 10 målningspoäng i en turneringen där man ger ut 100 matchpoäng tycker jag känns lagom. Vill man att det ska påverka mindre kan man köra 20-25 i målning istället för 20-30, det viktiga är att det påverkar så att folk får tummen ur. Som det var nu såg man flera fall av omålade baser, modeller som saknades, halvtrasiga gubbar osv bland fantasy arméerna.

  • God Morgon!

    Jag spelade Fantasy och är väldigt nöjd med kompsystemet. Det öppnar upp för "mjukare" listor att vara kompetetiva p.g.a. möjligheten att påverka så mycket på hur matchen kommer att spelas, vissa av de matcher jag vann skulle varit garanterade förluster om jag inte fått välja deployment etc..

    Dock så vill jag påstå att kompsystemet behöver utvecklas, det kändes som att vissa arméböcker kunde hosta fram helt ok listor med höga komppoäng medans andra var nästan tvingade att spela på komp 1-2. Detta p.g.a. brist på vettiga soft choices och ett överflöd av shit choices. Jag ser gärna att man utökar de allmänna soft choices som finns, jag menar, hur många spelade med en general som hade ld 7 eller med inga magiker alls?

    En sak jag saknade var dock en begränsning på antal modeller med skyttevapen med range mycket (kommer inte ihåg exakta siffran det brukade vara, låt mig vara). Detta är enbart en personlig uppfattning då jag mötte alldeles för många skogsalver som använder skyttereglerna för 40k.

    Gällande secret missions tyckte jag att det var bra att ni gav spelarna möjligheten att välja mellan 6 uppdrag, detta då det blir ett som man aldrig försöker sig på och arméer som finner det omöjligt att klara ett uppdrag kan hoppa över detta. Jag hoppas därför på ett ännu större utbud av hemliga uppdrag i framtiden.

    Kiosken var najs, fortsätt med muggarna och se till att ha Bugman som motiv på FF XXX.

  • Jag tyckte det var en kul helg igen som vanligt, än fast mina resultat var långt ifrån bra. Mitt intryck är att terrängen var lite bättre i år även om det givetvis kunde vara lite mer på vissa bord. Att hamna i hörnet med jättepyramiden var inte så kul. Kanske man kunde ha en terrängtävling där en förening eller enskild person kunde få göra terrängen till ett par bord, kanske med något litet pris som dragplåster. Har ingen aning om det skulle fungera, men det kan väl vara en tanke i alla fall.

    Något som jag däremot hade problem med var alla som stod precis utanför och rökte med dörrarna öppna eller med båda dörrarna öppna i 40k lokalen. För mig som (tyvärr) är ganska känslig så var det ren tortyr med torra ögon och svidande hals de stunder då andra tog sig ett bloss. Jag har inget emot rökare, men tycker att de kan hänvisas till annan plats än just utanför nödutgångarna. Sorry för gnället, men det var lika illa förra gången och den här gången övervägde jag nästan att ge upp en match för att jag hamnade nära utgången.

  • "Dock så vill jag påstå att kompsystemet behöver utvecklas, det kändes som att vissa arméböcker kunde hosta fram helt ok listor med höga komppoäng medans andra var nästan tvingade att spela på komp 1-2. Detta p.g.a. brist på vettiga soft choices och ett överflöd av shit choices. Jag ser gärna att man utökar de allmänna soft choices som finns, jag menar, hur många spelade med en general som hade ld 7 eller med inga magiker alls?"

    Murrtin, du får gärna utveckla med konkreta exempel och naturligtvis även ni andra. Skiten i listorna ska ju naturligtvis vara soft choices och dom två exempel du nämnde ska ju naturligtvis också räknas dit.

  • Jag hadde mycket roligt och trotts att jag inte har spelat fantasy på ett bra tag så presterade skogsalverna helt okay.

    Murrtin: Jag antar att vi spelade, det var jag som hadde warhawk riders som var bygda av griffons. Om du har specifika förslag på förbättringar så får du gärna höra av dig till någon av oss i komp gruppen eller skriva här.

  • Väldigt nöjd med turneringen som helhet! Spelade fantasy och hade 5 spännande och roliga matcher mot häftiga arméer. Kompen funkade nog exakt som den ska och spelade roll i varje match som jag hade iaf, samt gjorde att listorna såg väldigt olika ut. Möjligtvis skulle man kunna tänka sig öka bonus vps till 75 per poängskillnad i komp, kändes ändå som att lågkomp (0-3) var det mest fördelaktiga. Gillade faktiskt ändringen med målningspoäng, tyckte inte att nivån på arméerna var lägre nu än förr. Tack för ännu en grym turnering, vi ses igen i april nästa år!

  • Fantasy: Första turneringen för mig, väldigt roligt och lärorikt.

    • Komp-systemet - Första gången som sagt så svårt att uttala mig om detta system. Jag tycker det är lite svårt att bygga en mjuk lista för Ogres (försöker göra det inför nästa turnering). Blir lite extra tufft då general hard choices är vad Ogres behöver.

    • Secret Missions - Var klurigt att välja rätt mission men det gör det hela mer intressant.

    • Terrängen - Roligt med olika terräng på varje bord. Gav lite variation till att möta chaos warriors 3 gånger :P

    • Utbudet i kiosken - Bra med billigt kaffe och pastasalladen var toppen, tar gärna liknande nästa Fanatic :).

    Riktigt roligt event som jag gärna gör igen!

  • Spelade fantasy Kompsystemet var en bra förändring mot det som tidigare varit på fanatic. Viss variation fanns men rätt långt ifrån den variation som swecomp ger på turneringar.

    Missions var bra, dock tyckte jag att det förstörde det hela att dom var hemliga. Då man inte vet motståndarens mission kan man "spela annorlunda". Tror det gett annorlunda matchbilder om jag vetat att min motståndare spelat att han ska hålla sig i sin deploy eller om han ska över till min. Mind games i all ära men att tydligt säga med missions "jag vill att du kommer över till min sida om du ska få poäng" tvingar folk att spela annorlunda vilket jag tycker missions ska uppmana till.

    Bra att ni vågade er på husregler med max 20inf.

  • Spelade 40k:

    Jättekul turnering :) Allt flöt på bra. Jag är klart för begränsningarna mot att kunna spamma det värsta/största samt tycker det var en bra lösning med ett maxtak på varje enskild unit trots att man fick ta två CAD. Att försöka undvika "list-abuse" är enligt mig inte samma sak som att vara konservativ och tråkig.

    Saknade Cola light/zero i baren (;

    Målarsystemet kändes mer rätt än tidigare då det blev en mer objektiv bedömning. Tänker att det kanske skulle kunna utökas till tex 4 nivåer - Ofärdigt, TT, Uniformt och "Det lilla extra"

    Wp, gg!

  • Spelade 40k.

    Som vanligt så fungerade allt bra! :) Några saker dock:

    • Tactical Objectives: Sjukt kul, men fungerade bara bra i scenariot då man drog 4 stycken. Fortsätt gärna med TO:s men se till att man har 4-5 kort per runda i dom uppdragen.
    • Restriktionerna: Kan ärligt säga att jag inte märkte av dom. Dom bra arméerna var galet tråkiga och det var på tok för mycket flyers på turneringen. Tycker personligen att flyers (ej flying monsters) inte borde spelas med, eller åtminstone bara tillåta 1 per armé. Jag är glad att jag spelade på bottenborden så jag slapp möta många av dom dryga arméerna. Mötte inga Imperial Knights så jag kan inte uttala mig om super-heavys borde spelas med.
    • Målningsbedömningen: Fungerade bra. Måste vara grymt skönt för arrangörerna att slippa springa omkring 3-5 timmar extra efter turneringen på lördagen :)
    • Poänggränsen: Jag skulle vara glad om man gick ner i poäng, till ex) 1500 eller 1700. Det tar galet lång tid att spela en match och vet om flera som spelade som var tvungen att avbryta matchen innan dom var klar. Att gå ner i poäng skulle nog lösa lite av det problemet.

    I övrigt bra jobbat! Bra utbud i kiosken och bra arrangerat.

  • edited 30 september 2014 16:17

    Spelade 40k

    En lysande turnering åter igen. Väl genomförd och tummen upp.

    Plus delen

    • Pasta sallad lådorna till lunch var helt underbara. (vegetariskt för min del) otroligt gott och skönt att inte måsta åka iväg för att äta. Kommer det nästa FF så sign me up.

    • Målar bedömningen. Kul att se massa nya arméer och till stor del gissar jag det har att göra med att målar poängen så gott som saknade betydelse. Kul att folk anstränger sig ändå. Tummen upp igen

    • Blandningen i missions med malestorm missions och eternal war. Killpoints delen va även den riktigt bra. Spelade kanske lite väl stor roll men vet man förutsättningarna kan man byta listor efter det så det e inget problem.

    • Alla motståndare under helgen. Lät den roligaste FF jag spelat genom åren. Bra stämning i lokalen. Hörde inget gnäll på något för utom rökningen och hårda listor. Mer om detta strax.

    • Hygienen på deltagarna den bästa hittills. Bra jobbat :p

    • Terrängen från bord 19 och uppåt. Kanon bra. Bästa hittills med undantaget Los blockers men mer om det strax.

    Minus delen

    • Folk som stod precis utanför ingångarna och rökte. Det luktade/stank i hela 40k delen större delen av dag 2 pga detta. Inte ok.

    • Gnället på hårda listor. Just stop it. Dom som vill vinna eller komma högt upp i turneringen kommer alltid att bygga det hårdaste dom kan utifrån den komp som bestämts och så kommer det alltid att vara. Deal with it. Listen learn and adapt.

    • Dea med company vet redan om det men jag skriver det så va det skrivet . Avsaknad av line of sight blockers. Me an detta skulle göra att close combat listor blir bättre och att first turn win inte blir lika trolig. Menar inte att folk vinner i runda ett utan att skjuter jag ut halva motståndarens armé utan problem så är utgången av matchen oftast rätt given.

    Ser fram emot vårens FF redan. Mycket bra jobbat Dea med crew

    Ola örnberg

  • 40K Mycket bra organiserad turnering i vanlig ordning. Allt trevligt folk man möter. Alla som funderar på att prova delta i en turnering, var inte rädd för att ta steget.

    Terrängen var den bästa jag spelat på hittills, mest på övre delen. Mer LOS-block kan inte skada för jämvikten mellan skytte och combat. Fundera på om LOS-blockande ruiner kan vara ett bra tillägg? Det skapar en helt annan dynamik än LOS-blockande bitar som är impassable (man måste gå runt dem för att slå fienden på munnen).

    Maelstrom missions var bra, även om corner deployment i första matchen börjar kännas rätt trött.

    Kanske lite väl tung fokus på kill points genomgående.

    Det bör sägas att alldeles oavsett skilda åsikter om restriktioner så är jag alltid glad och tacksam för dea och alla andra som gör den här turneringen möjlig.

  • Spelade Fantasy.

    SCGT kompen kändes ok, vissa saker var lite väl hårt kompade(Prins i WoC tex) medans annat gott kunde fått lite minus(CDs chalice som tar bort PD/DD). Men överlag helt ok och extra roligt att man äntligen börjar få ha med specialcharacters.

    Jag upplevde det som att det var lite för lätt att matcherna slutade i 20-0 och ser nog hellre att man får rena bp från uppdragen eller något sådant.

    Det gamla systemet med fairplay kändes bättre då man ändå var tvungen att tänka lite på hur man skulle beskriva matchen jämfört med att bara sätta en siffra och vara nöjd.

    Bonuspris för att vara bäst med sin armébok saknades då jag satt hela resan upp med förhoppningen att Beastmen skulle lottas fram där.. :P

    Överlag troligen den bästa Fanatic jag varit på hittils med nästan bara trevliga motståndare och arrangörer. :)

  • Tack för en grym turnering igen. I stort sett allt är toppen med arrangemanget. Salladen var ett riktigt bra initiativ, och väldigt god. Det ända som störde mig var att det medvetet placerades bra terräng på toppborden för att bli sämre och sämre ju längre ner man kom. Jag hoppade mellan nivåerna och skillnaden var påtagligt stor. Jag förstår att finalborden har fina grejer men sedan bör det mixas. Alla betalar samma summa för att delta. Hur duktig man är på att spela eller hur maxad lista man har bör inte påverka kvalitén på turneringen.

  • @Hutta: Vilket spel spelade du?

Sign In or Register to comment.