DOUBT VI - Planeringstråd

135678

Kommentarer

  • De sålde påsvis med gummisnoddar i Sundsvall. Så du vet att du kunde fått typ sex färger typ ... 19:- styck

  • Ja, men jag har otur...

  • jag köpte 4 olika färger gummiband :) köpte lös på tärningar, fame marker och tärningskopp nu är jag redo

  • Skriv upp mig på ett lag av Norse från Gaspez!

  • doubt logga

    Förslag till logga...

  • Nice. Fast det är lite för sent nu. Har plitat ihop hemsida och beställde tärningar häromdagen.

  • @hemlighallaren Bara laget eller vill du ha big guy och extra positionals också som @Zenith?

  • Jahapp, det gör mig ingenting, sitter på möte så jag fick lite tid över när alla andra babblar på :P

    Glöm inte bort min Slannlag bara då blir jag genuint ledsen i ögat 8õ(

  • Bara laget dom har :D

  • Beställningen skickad och jag har fått en faktura att betala. Ska bara reda ut så att @NilssonHarHund får miniatyren med boll och inte den med spjutet som av någon anledning dök upp istället på fakturan. Efter det får vi våra saker. De har varit generösa nog med att sponsra två lag till oss också vilket är skoj.

  • För övrigt gillar jag frantics logga något makalöst mycket. Kanske går att trycka på eventuella planer eller nåt?

  • edited 22 september 2014 18:38

    Pengar att betala för er alla. Summan är avrundad uppåt till närmsta fem-krona för att hjälpa betala frakten som Gaspez inte bjuder på, men får vi två lag gratis, så jag tänker inte klaga. Vill ni prompt vägrar denna avrundning såhör av er till mig så kan ni få den exakta summan.

    Pengarna sätts helst in på DOUBT-kontot 7947-12-35073 så slipper vi det här med kontanter.

  • edited 9 september 2014 17:32

    Grymt jobbat Stareater! Fört över 75 kr (så går min rabatt till frakten istället), men det tar nog en dag eller två att komma fram iom att jag inte har Swedbank.

  • Petat in för Gazpes och DOUBT nu. Bara att välja lag då... Finns ju några att välja på :)

  • Härligt. När pengarna trillar in är du anmäld.

  • edited 9 september 2014 23:03

    @nilssonharhund ser att jag tankade upp fel bild ändå (det där var en prototyp, ska stå doubt 6). Men den kanske kvalificerar sig till Doubt 7 med en liten förändring.

    dout7badge

    Betalning kommer för figurer kommer att göras så fort jag hittat bankdosan. Vilket datum är doubt 6 spikat för?

  • edited 9 september 2014 23:15

    Loggaförslag: tänk er en stor tärning med sexan uppåt, och i prickarna står det D O U B T 6, antingen horisontellt eller vertikalt (försökte få till det visuellt men formuet verkar ta bort radbrytningar)

  • Jag tyckte det var snyggt med bokstäverna i samma form som prickarna på sexa-sidan av en tärning. Bara byta ut sedan mot en sjua, inte organisera om var de ligger.

    En av de saker som stör mig mest or just att det är svårt att snabbt avgöra vad man slagit med specialtärningar. För jämt för mig att jag slår fem med doubt5-tärningarna exempelvis. Det skulle lösas jättesnyggt av frantics design.

  • @Stareater pengar kommer på måndag den 15:e

  • @Stareater jag kan nog vara med då :D

    @NilssonHarHund såhär (propotioner inte helt rätt dock)

    Doubt6tärning

  • edited 10 september 2014 20:22

    Dosa hittad, har fört över 700kr (inkl Doubt 6) skulle jag inte kunna vara med pga något jag inte räknat med så får jag iaf ett par nya tärningar :P

    Tänkte sätta in en slant till dig också Mr. Khanmank men har inte ditt kontonummer så du får dem i natura när vi träffas nästa gång. Alltså pengar, alltså de kommer från träden som är som naturen om nu någon trodde natura var något annat.... host

  • edited 11 september 2014 07:36

    poff

    Hittade svaret på min fråga.

  • edited 11 september 2014 08:10

    Inducements: En star player tillåten. Inga andra inducements. Undantag för Ogre, Halflings och Goblins som får ha två star players. Halflings får också ha sin Master Chef och Goblins får köpa Bribes.

    Här är svaret ändå. Sen får folk spela jeopardy och gissa frågan.

  • Hm, betalade jag in för lite Mårten?

    Jag betalade 100kr för Doubt (50kr rabatt) eller skulle jag betala 150kr (då är rabatten redan dragen)?

  • 100 SEK är korrekt summa så länge som du tänker skicka in ditt roster innan den 12:e December.

  • Gött, ska bara spela ca 5 träningsmatcher med de olika lagen innan jag klubbar igenom vilket... Har du inte fått något innan 10 december blire samma som förra året. White Walkers

  • edited 16 september 2014 21:04

    Paketspårning av Gaspez-paketet finns här.

    Om sessionen timar ut så är trackingnumret D754978000046

  • edited 16 september 2014 12:47

    Oh, spännande :D

    Vill verkligen måla dessa bad boys från scratch... Dendrobatidae style is comming up! :D

Sign In or Register to comment.