EDH/Commander magic på Fusk

edited 21 augusti 2014 10:55 in Off topic

Tänkte kolla om det är någon på Fusk som spelare EDH/Commander (Magic the gathering).

Hade varit trevligt att någon dag/kväll dra ihop en spelar kväll om de är någon några som är på, alltid roligare när de är fler :)

Om ni inte spelar EDH/Commander(100 kortslek) så tycker jag att ni ska börja med det! Regler samt hur man sätter ihop en EDH lek - http://www.dragonhighlander.net/rules.php?PRINT=1

Kommentarer

  • Låter kul! Jag skulle kunna tänka mig vara med.

  • Har två färdiga lekar så jag kan va med :-)

  • Najs! Måste bara hitta någon dag som passar bra. Jag kan inte förrens den 29

    Har även updaterat med lite mer info om vad EDH är för något format :)

  • Jag kommer bygga ihop alla tio Ravnica-guildsen (alla 6 expansionerna) i det här formatet. Kul att få in bramble elemental och andra mindre ofta spelade kort.

  • På Fantasia Comic Zone är man välkommen att spela EDH/Commander om man vill! Vi har spel bord där man kan sitta och spela! Vi kör ju även drafter varje tisdag! jag har precis blivit TO, och vi kommer börja köra casual EDH/Commander events på Comic Zone också!

    Så vill man ha en plats att spela går det jätte bra att vara i butiken! =)

  • Jag kommer att sitta och måla i helgen på fusk, om det är någon av er som är sugen på spela är jag på!

    Det svåra med att spela i butiken är att man måste göra det under dagen har oftast fullt upp då, kvällar fungerar bästa för mig.

  • edited 31 maj 2015 08:08

    Drar igång den här tråden igen. Kan vi dra ihop ett gäng och spela Commander på fusk/saga/annorstädes typ idag söndag 31 maj?

Sign In or Register to comment.