Ny Twin Mountain sista helgen i augusti

2

Kommentarer

  • Skäggapor och loosers. Tir en av oss lirar vinnarskallar ...

  • Humans är speciella. På nordsken för ett par nordsken sedan så gjorde jag delat flest td, delat flest cas och undvek sista plats på grund av tie breakers.

  • Jag tänkte köra dark elves men kände att 2 extra skills på ett redan fullskillat human skadar inte att pröva, mitt lag är väl inget utstickande på något vis, kör på denna uppställning:
    Ogre,(1)Block
    4xBlitzer, (1)Guard, (1)Guard, (2)Frenzy, (2)Tackle
    2xCatcher, (1)Block, (1)Block
    1xThrower, (2)Wrestle
    4xLineman
    3RR,2FF,1CL,1Coach

  • Jag väljer och kväljer om jag ska ta med Deathrollern. Jag har en ball figur som passar så bra i temat, men jäklar vad dålig den är. Tycker inte dvärgar borde vara Tier 1 om man kör med Rollern.

  • Ja, det är ingen höjdarfigur, jag tycker dvärgar är tillräckligt stabila på 1100 TV så du behöver den inte, men ta med den endå om du ska sälja ditt lag :).

  • @Hemlighållaren: Försöker du säga att dvärgar med deathrollern borde räknas som ett stunty-lag? =)

  • Tier 2 kanske? ;-)

    Jag håller på och försöker skriva ett roster. Himla svårt med bara tre skills, om jag vill ha block på mina runners... Dvärgar får ju in allt man kan önska sig på bara 1000k, vad ska jag med de sista 100 till?

  • hur gör vi med transport fram och tillbaka? är vi 4 ellr 5 som ska ner? samt boenede, fick mail om jag behövde sovplats i sundsvall.

  • Jag kommer inte att kunna åka. Hade ett långt snack med min arbetsgivare igår och det är kört för min del.

  • vad ska jag med de sista 100 till?

    • Ett extra longbeard som du "springer" runt och foular med?
    • Apotek-Arne?
    • Massvis med Fan Factor, Cheerleaders och Assistant Coaches bara för att alltid ha +2 Fame och vinna alla rerolls.
  • Tyvärr kom livet ikapp mig och jag kommer inte att kunna åka :(

  • Blir det jag och Kahnmank från Umeå som far då?

  • Men tusan också! Då är vi bara tre just nu. Jag kanske kan locka med en till Skellefteå-bo och kanske min bror!

  • Förutsatt att man kan komma med en något sen anmälan ;-)

  • jag tror inte det är några problem om dom anmäler sig inom någon dag :). Hur gör vi med transport? dela på bensin ner?

  • edited 19 augusti 2014 09:16

    ska ni alla sova på plats eller? jag hade nog tänkt mig närliggande hotell/vandrarhem
    http://www.sundsvallcityhostel.se/vara-rum/ - har vi tänkt hitta på något på lördagkväll? nån öl ute kan ju vara trevligt.

  • Jag har knappt bensinpengar så för mig är det golvet som gäller. Tror alla kommer köra bira. Dessutom är det ju öl tillgängligt på spelstället.

  • Samma här, golvet duger gott för mig :P

  • edited 19 augusti 2014 10:37

    Jag är för pitstop i Övik på burgerkungen på vägen ner. Klas skrev ngt om samling halv8 (4?) tidigare i tråden. Jag har för mig att min vackra passningslinjal befinner sig i Klas ägo också...

    Mina Pact:

    • Minotaur (Jugger)
    • Ogre (Block)
    • Troll (Guard)
    • Mörkalv (Dodge)
    • Skaven (Tackle/Block)
    • Goblin
    • 5 Marauders (Dag två: 2 x Block, Sure Hands)
  • Tackle/Block??

    Själv tar jag dvärgar utan Deathroller. Lite Guard, lite Tackle, lite Block. Världens tråkigaste skills typ. Jag har din linjal!

  • edited 19 augusti 2014 17:02

    Det har öppnat sig en möjlighet för mig att åka, men i så fall med min bil för att få plats med en del långa ikeaprylar på vägen hem. Det betyder alltså två passagerare i min bil, eller en om denne också vill storhandla i birsta.

  • Jag ska iofs handla på ... IKEA! Ska vi dela upp oss i två bilar eller tvinga Lars att casha allt själv?

    Hade inte valt men nu har jag valt...

  • Jag ska å handla på ikea, dock inga stora prylar(det får plats i en plastpåse).

  • Synd att du skulle ha så stora saker, Lars, annars hade vi ju rymts så fint i bara en bil. Det löser sig ;)

  • Vill man trängas i baksätet kan det nog gå att få in tre passagerare i min bil. Men det funkar ju sämre om du ska köra från Skellefteå också, Klas.

  • Anmäld. Blir frontloaded kaosdvärgar. 2 bullar, minotaur, 6 dvärgar, 2 hobgobbos, 2 RR och en apo.

  • Har du kombi, Klas? Eventuellt kunde ju grejerna få plats där, eller så kan din bil stå på min parkering.

  • Jag har en stor och fin Ford Focus

  • Jag har en kombi till förfogan om alla ska få plats.

Sign In or Register to comment.