vad tycker ni om denna 35 points menoth lista :)?

edited 5 augusti 2014 13:40 in Warmachine / Hordes

Points: 35/35 High Exemplar Kreoss (*5pts) * Repenter (4pts) * Revenger (6pts) * Crusader (6pts) * Vanquisher (8pts) Choir of Menoth (Leader and 3 Grunts) (2pts) Exemplar Cinerators (Leader and 4 Grunts) (8pts) High Paladin Dartan Vilmon (3pts) Paladin of the Order of the Wall (2pts) The Wrack (3 wracks) (1pts) ge gärna tips

min focus i denna lista är ju warjacksen och dartan. eftersom kreos har mycke focus + wracks så kan han buffa warjacksen och dartan. plus att choir of menoth kan hjälpa att bosta warjacksen :) btw jag är en noob så ge mig gärna tips :P

Kommentarer

  • Har inte super koll på menoth men ska försöka på med lite konstruktiv kritik.

    Kreoss gillar Redeemern, när man knockat något med featet så är det sjukt lätt att träffa och Redeemern behöver något som gör det lättare att träffa. En annan bra jack för sin poäng är Reckonern, släng ut vanquishern eller crusadern mot den.

    I övrigt, helt okey. Antar att du inte vill byta ut allt för mycket då du köpt 2-spelares lådan och vill använda så mycket som möjligt därifrån.

  • tack för tipset :) jag har just börjat så xD

Sign In or Register to comment.