Ny Twin Mountain sista helgen i augusti

edited 17 maj 2014 22:11 in Blood bowl

Jag ska försöka ta mig dit för att förklara att Sundsvall är södra Sveriges huvudstad, inte norrlands ...

«13

Kommentarer

  • Min ambition detta år är att åka dit och ta hem pokalen till huvudstaden. Blir en kortare bröllopsresa i Augusti, men det ska nog inte behöva krocka.

  • Vilka är det som är taggade på att åka ner. Jag är sugen, men vet inte om jag kan än. Ska ev till Uppsala helgen innan och får nog inte fara två helger i rad. :) Men kan vi fylla en bil ner blir det ju rätt billigt och då kan jag pria detta istället.

  • Jag är sugen på att fara ner :)

  • edited 24 juli 2014 16:21

    Jag är sugen! Och får Skellefteå räknas så vet jag att Klas var sugen också!

  • Nu svammlar ni igen som om ni hade en aning om vad norrland är man är inte en äkta norrlänning om man bor söder om polcirkeln. Sundsvall är ganska precis mitt i sverige på höjden och ni bor 25 mil därifrån så i bästa fall är umeå mellansverige

  • Någon i Umeå som känner för att köra en testmatch med dessa regler? Jag funderar på Slann, bara för att visa @Khanmank att jag kan ta död på mina grodor snabbare än honom. Vill dock spela en match i mitt liv med det laget innan jag bestämmer mig.

  • Jag kan tänka mig att lira Pact - mitt Twin mountainlag - mot grodorna. Båda testar lag samtidigt typ.

  • Vilka från umeå har planerat att åka? så vi kan styra upp samåkning med mera? jag är riktigt sugen på att åka.

  • Jag ska åka ner. Har bara inte ordnat med anmälan och sådant än. Många från Stockholm kommer upp.

  • Jag är i Uppsala helgen innan och ska iväg på oktoberbowl. Så jag kommer tyvärr inte lös

  • Jaha. Vi är alltså typ fem som vill åka till Sundsvall om man kombinerar Skellefteå och Umeå. Jag, Danne och Mårten från Umää och Klas och Elias från Skelleftää. Kan man klämma in alla fem i Klas bil? Pitstop i Ö-vik åt båda hållen vore önskvärt.

    Jag vill helst åka ogudaktigt tidigt på lördag och hem via IKEA Birsta söndag alt ngn slags variant där i alla fall IKEA figurerar. Debattera!

  • Jag är med på de flesta lösningar då jag har semester och sålunda inte så bråttom. Kan också titulera mig Umebo igen även det inte innebär att jag hatar löven mindre för det! :)

    Var hittar jag mer information och anmälan till eventet?

  • tidigt på lördag och sent på söndag vore det bästa i mitt fall, har inte kollat runt angående boende ännu.

  • Om alla är redo och samlade halv åtta på lördagen så blir det väl kung? I år tänker jag ta med mig liggunderlag men jag har gott om plats i bakluckan ändå.

    Jag vet vilket team jag ska ta med också och det kommer att bli fucking awesome!

  • edited 19 augusti 2014 10:08

    Tror du vi hinner med ett pitstop på IKEA oxå? Söndag i Birsta är väl inte det roligaste men ändå roligare än en resa ToR bara för den prylen typ. Har vi otur måste vi plocka ut bitarna ur lådan. Jag kör Pact och hoppas på bara en idioti per runda istf det mer standardiserade två.

  • Pitstop IKEA vore inget större problem för mig iallafall.

  • kan ju kombinera mat på birsta samtidigt :)

  • På Ikea menar du ;-)

  • Det är fortfarande lite osäkert om jag kan åka (som vanligt) mitt jobb överväger att tvinga mig att jobba över den helgen. Blir grinig på jobbet ibland. Om jag ska åka fungerar alla planer.

  • Hur tänker ni/vi lösa sovplats?

  • Golvet på stället blir det för mig. Denna gång med liggunderlag.

  • edited 7 augusti 2014 11:44

    Jag snarkar hårt så till allas glädje tänkte jag oxå ta golvet (eller Klas bil) då jag fortfarande är fattig som en kyrkråtta. Om vi käkar på birsta har de ju en foodcourt i köpcentret bredvid IKEA så det finns ju val. Men mellan köttbullar är ju rätt prisvärt det å...

  • Anmäld! Berghemnarna kommer [inte] regera i Sundsvall!

  • Jag kommer anmäla mig den 15:e, kommer spela Dark Elves.

  • Förhandlar fortfarande om jag kan åka. Blir Nurgle för mig i så fall.

  • Jag sa idag att vi är fyra eller fem som kommer och att vi kommer på lördagen.

  • Crap, jag skulle spela Dvärgar men man får ju fasen TVÅ extra skills om man kör ett Tier 2 lag...

  • Eller så tar jag mina dvärgar ändå, för då kan jag sälja dom på plats! :D

  • Nu är jag anmäld, och det blev Humans, hör o häpna!

Sign In or Register to comment.