sökes: fantasy och 40k bits

edited 5 april 2014 11:17 in Figurmålning etc

hey jag leter efter et bund spesefica bitar till nogra project, som altid kan jag ge nogra pengar eller bytta med andra bitz/modeller.

fantasy: just nu söker jag efter benskallen fron en stonehorn fron ogre kingdoms, 3 of dom torso och lite armar fron chaos maruders vampire counts skelet och dödskaller. chaos knights bits 40k: imperial guardsmen biter, specielt huvdet fron en hellhound tank comander spacemarine och ig fordon, leter efter motor och vinger till en stormraven, och motor och kockpit till en imperial guard valkyrie

chaos space marine backpacks och ben, faktisk alla forge/maulerfiend biter specielt ben fron en forgefiend och maulerfiend huvdet. Heldrake biter, och flyer baser med 2 pinnar till. och imperial knight bits

har böljat på nogra stora bygga och konverterings projects så håbbas nogen har lite av dom biter dom vill bytta eller sälja

«1

Kommentarer

  • en updatering, leter efter imperial guardsmen biter och baser even dreagnught baser och vindicator biter. impeial guard fordon ochså.

  • Vad är det för ig bitz du söker? Har nämligen en massa ig bitz.

  • ben armar överkrop och huved, så pretty much alt, och så hellhound comanderen, och fordon/bits

  • Kommer vara på föreningen vid kl 12 imorgon. Kan ta med mig dom ig bitz jag har (armar, ben, överkropp och huvuden) om du vill.

  • kan tyvär inte vära där imgorgon ör inte hemma för nästa vecka

  • om nogon har en extra dödskalle fron den stora svinks model til tomb kings är jag kanske intraserat, vet inte helt om den är ret storläg för det jag har planerat

    mvh peter brandstrup

  • en liten bump

  • jag keter ochså efter et sät maulerfiend afgasrör till mit defiler project, och efter dark angels bitz med robes ville göra en squad med fallen angels chaos mariner

  • Jag ska kolla min bitzbox för jag tror mig ha ett par dark angel robes. Borde även ha döskallen från Sfinxen. Återkommer senare under dagen med ett PM med detaljer på mer exakt vad jag lyckats hitta.

  • hey ny updstering söker 8 slaneesh axelshyd til csm har som altid andra chaos bits at bytte med :)

  • sakner fortfarende nogra slaneesh axelshyd om nogon har som vil sälja eller bytta, jag kommer at vära på fusk imorgon det mesta av dagen

  • Jag borde ha, kan skicka till dig med post om du vill. Det är Command Sprue-biten, va?

  • japp den har slaneesh märken och 2 spik där stilker up, om du har den anden axelshyd med et horn/spik i fromt hörnet söker jag ochså dom. serpent du altid jätte snäll tack :)

  • Jag hittade ett av varje, det verkar som om jag har gett bort mina andra Slaaneshplåtar till folk i Gävletrakten. Men två plåtar är på väg norrut!

  • edited 16 juli 2014 15:57

    jag är letar fortfarande efter 5 slaneesh axelshyd till och 5 af dom med hornet i front hörnet

    köper eller bytter gerna för dom

  • hej, hade tyvärr bara ett av varje (förstår inte hur jag inte har fler...), tar de jag hittade till Fantasia

  • tack! om du behöver nogon annan bit till nogot får du säga till :)

  • har nästan alle slaneesh axelshyd jag behöver 3 till och 6 till af dom vanliga chaos axelshyd med et horn på fron hörnet till vänster axel, tack till dom jag har fået fron.

    jag har bitz at bytta med om der er nogot ni behöver annans kan jag ge en slant. och medans jag skriver här leter jag efter det mesta på listerna ovan för fortfarande :)

  • hey igen, näste project plague zombies. nogon som har imoerial guardsmen i biter dom vill sälja? och mantic zombie biter. som altid har jag ochså bitz at bytte med om ni vill det i stellet. och alt ovanför leter jag fortfrande maulerfiend biter och hellhound comander huveder

  • Sitter på en del guardbits, någonting speciellt?

  • nästan alt ben överkrop armar, hellhound comander huveder even fordon ;) jag tror ochså jag har tet sät stora predator flamers om du behövede dom

  • Perfekt! Samlar ihop av sådant jag inte behöver och tar med till fusk någon dag då det passar

  • nya projeckt, nu döker jag chaos space marine posssed bits och fron vampire count crypt horrors /Vargheists hela eller i biter.

    kan köpa eller bytta bits för dom

    tack peter brandstrup

  • Vilka posessed bitz letar du?

  • alla, överkrop armsr ben huved och backpacks shoulderpads

    och fron vanliga chaos mariner leter jag efter dom här x7 http://www.bitzbox.co.uk/images/chaos_space_marine_shoulder_pad_3_large.jpg

  • Hittade bara 4 backpacks med vingar, har nog använt resten av bitzen

  • super, vad ska du ha för dom?

  • Det behövs inget, kan lämna dem på fantasia någon dag i helgen

  • tack, om där är nogon bitz du behövr sen så kan du kontakta mig (ifa jag har dom)

Sign In or Register to comment.