Nordsken - Teil Vier

edited 9 januari 2014 13:37 in Blood bowl

Ser att det blir ett nytt Nordsken 29-31 Maj. Antar att det blir en Blood Bowl-turnering också någon av dessa dagar. @Hemlighallaren är det du som kommer att arrangera det eventet eller är det någon annan de lurat detta år?

Kommentarer

  • Har inte hört något, men efter att ha varit på Doubt V, som du arrangerade så mästerligt, har jag blivit sjukt sugen på att ta på mig Northstar Open igen. Så fort jag vet något kommer jag att posta här på 'Hammaren och på SweBBA så klart!

  • Oj vad skrämd jag blev tvärt! Tur att Mars och Maj är olika månader (#SuperBrawlMMXIV)

  • Nu är Nordsken.se uppe där man kan läsa om Klas mäktiga arrangemang. Ni kan inte anmäla er förrän 1 mars så ingen panik. Jag ska dit och leka med plastrymdskepp också.

  • Det verkar som om Nordsken KANSKE kan krocka med andra åtaganden i livet så jag är lite ovillig till att anmäla mig före jag vet mer. Om det är så att jag endast dagarna innan, kan jag då komma och anmäla mig till dörren till Nordsken och Blood Bowl-turneringen eller är det endast föranmälan?

    Försökte hitta detta på Nordskens hemsida, men min Google-Fu är tydligen inte tillräckligt stark.

  • Jag tycker det känns bra att det fortfarande är hela två anmälda till BB-turneringen (Jag och inte Klas) samt att det är enbart jag som har anmält mig till X-wing. Sämst tvåa och vinnare således!

  • edited 1 maj 2014 08:49

    Hur ser det ut vilka har tänkt åka härifrån och när. Får åka för Monika, nu ska jag bara få ledigt fredag eftermiddag för chefen också. Skulle gärna åka med nån upp fredag efter jobbet och hem lördag efter sista matchen

  • Är fortfarande osäker på om jag kan åka.

  • edited 2 maj 2014 17:43

    Jag lirar x-wing redan på torsdagen och det är i vanlig ordning fullbombat i bilen med barnvagn, katt och sambo samt avkomma. Sen spöar jag alla och vinner pokalen. Fan vad kort jag kommer ta på den i så fall!

  • Finns det en pokal i X-Wing? Får du den även om du är ensam att spela det spelet?

  • Då var laget spikat och rooster utskriven. :o)

  • Hur går det för er i Skellefteå?

  • Jag och @khanmank har 2 vinster och spelade oavgjort mot varandra. Han har dock bättre 1 mer gjord td än jag. Men på det hela taget bra. Två vinster imorn och det ser bra ut :o)

  • Jag hade vinst vinst oavgjort vinst och förlust. Emil vann sin sista med 5-0 så han hade rent krasst vunnit klabbet ändå. Där får man för man spelar dvärg ... Grim var okej men knappt värd sina 220' tycker jag. Han behöver mighty för att vara värd pengarna.

  • Har GRim Ironjaw tappat MIghty Blow??? wtf liksom. Som om MIghty Zug skulle vara utan MB...

Sign In or Register to comment.