Bil till Nordsken

edited 6 maj 2014 13:44 in Turneringar / konvent

Jag undrar om det är någon som kör bil från Ume till Skeå och Nordsken, fredag eftermiddag den 30/5 och/eller hem till Ume lördag kväll. Om ja, finns det plats över för mig?

Kommentarer

  • OM jag åker upp så kan det finnas plats i min bil, men i skrivande stund är det fortfarande osäkert om jag kommer att ha tid att ka upp.

  • Lysande Mårten, när tror du att du har koll på om du kan?

  • Tyvärr blir det nog med väldigt kort varsel, så om du får erbjudande att åka med någon annan så ta den chansen istället.

  • Som det ser ut idag blir det inget Nordsken för mig. Har försökt lösa problematiken, men det ser mörkt ut.

  • edited 23 maj 2014 08:49

    Vi kan alltid låtsas att du lirar dina humans för då blir ju skillnaden minimal ;oP

    Och efter detta yttrande känner jag att High Elves ligger bra till för min del ...

  • Jag har som vanligt beslutsångest. Ödlor eller råttor... Och så får jag väl ta bussen till skeå jippi :)

  • Ödlor är jobbiga att möta men kan ju ha förtvivlat svårt att göra just mål om de fukkar två pick up. Skavens kan ju iofs göra just mål men möta ett norselag och ha 4 man kvar i andra. "Enklare" att spela Lizard - man vet liksom vem som gör vad (typ Ogres...). GO LIZARD! (Så slipper jag)

  • Lycka till på nordsken och se till att pokalen hamnar till Umeå detta vaev.

Sign In or Register to comment.