Fantasy: "Boka matcher" Tråden

1323335373844

Kommentarer

  • någon som vill lira en 2200 pts strid mot HE? har dammat av min gamla HE arme och tänkte komma in i warhammer fantasyns magiska värld. men har glömt hälften och är inte så bra så tänkte om någon skulle kunna ta en match mot mig så jag få se om jag kommer ihåg det mesta och samtidigt prova lite av de nya reglerna till HE?

  • Tjenare, nån som är sugen på att lira en 1600p/1700p match mot en ny-gammal high elves spelare? Jag har hyffsad koll på reglerna men kommer nog ställa en hel del frågor :) Den ända kväll jag vet att jag inte kan är onsdag.

  • Försöker igen, någon som vill lira en 2000p match mot High Elves i veckan?

  • Lust att lira tisdagen den 22/4 där vid typ 3?

  • Jag jobbar till kl 16 på tisdagar, funkar det o köra typ kl 18?

  • jag spelar gärna i veckan. kan du tidigare på dagen eller är det bara på kvällen?

  • Samsod: kan bli körigt. Ska lira lord of the ring vid den tiden. Men kan du på onsdagen den 23/4?

  • Shorty: onsdag och torsdag kan jag på dagen säg bara en tid som passar dig

    Micke: Okej, jag kan mest troligt den 23/4, har APT kl 16 på jobbet men tror inte att det håller på så länge. Jag hör av mig när jag vet mer. Förutsatt tt det funkar för dig att köra typ vid 18/19 tiden

  • vad sägs om kl 15 på torsdag? kommer att vara lite proxade modeler, samt omålade.

  • Samsod: okej då vet jag det

  • Torsdag kl 15 funkar fint shorty, jag kommer också ha lite proxade modeller så det är lugnt

  • då kör vi på det =)

  • jag kan lite när som i veckan bara att höra av sig

  • Det är bra folket, spela mycket och kom ihåg att skriva upp på Wall of games! :)

  • Thranuil, kan du nu på onsdag?

  • vilken tid tänkte du dig ? jag kan någon gång vid 15 som tidigast

  • Om vi säger kl 16 då?

  • Nu på fredag kommer det spelas warhammer Fantasy nere på Fusk i massor. Vi ska testa SCGT-regel packet. Så om ni känner er manade kom gärna förbi så finns det goda chanser för match.

    http://www.heelanhammer.com/SCGT/SCGT2014RulePack1_7.pdf är länken till komp-mallen.

  • blir 10 min sen

  • Skulle snabbt bara tacka Lennart och Erik för två roliga matcher och för att ni båda är väldigt trevliga motståndare.

  • Game on i afton på Fusk. Kom mer ca15:30 om nån är sugen lira lite 2500p matcher. Vi lirar scgt men kom med det ni har. /Lars E

  • Någon som är sugen på spel i veckan? Jag är sugen på att testa några SCGT listor på den grisigare delen av skalan för att se hur hårda listor man kan bygga med kompmodellen... Kan alla vardagar efter 19:00.

  • Mattias, jag kan imorgon. Är inte speciellt duktig så du kommer nog vinna oavsett hur grisig lista du har. Men jag spelar gärna ändå

  • Samsod, är tyvärr uppbokad imorgon men jag ska spela en match på torsdag 19:30 ovh spelar gärna mot dig efter den om du har möjlighet och inte tycker det blir för sent...

  • Det borde nog gå bra ändå, när tror du att ni kommer vara färdig på ett ungefär?

  • Vi borde vara klara till 22:00.

  • Okej, men det borde funkar. Då ses vi vid 22 tiden då.

  • Det låter tokbra. Ska vi köra SCGT 2500 poäng eller någonting annat?

  • edited 23 april 2014 20:16

    Funkar det för dig att köra 2000p? annars kan jag nog skrapa ihop 2500p men då får du stå ut med lite omålat o proxat :) Skulle helst vilja köra 2000p, satte mig just o insåg att det skulle bli lite meckligt för mig att fixa movement trays o grejer för 2500p

  • Det gör ingenting för mig om du proxar. Men bygg ihop det grisigaste du kan på 2500 poäng eller så kör vi 2000P. Jag tar med arméer för både och...

Sign In or Register to comment.