Fancy Fanatic VIII - 4:e januari

2»

Kommentarer

  • Scenarion till fantasy... är det något vi kommer köra med?

  • Kanske det men har lite överraskningar som jag vill hålla på. Fördelar om man vet innan listorna byggs och det vill vi ju inte ha

    Alla scenarion kommer att finnas på plats om jag inte känner mig snäll och lägger ut dom innan

  • Ingen info om mat? Hoppas att det inte är med jordnötter eller hasselnötter för det tål jag inte, vilket jag kanske borde ha sagt till om tidigare.

    Ser att jag glömt lägga ut maten, vi får ta det på plats. Men ni behöver inte oroa er för nötter, kommer inte finnas i maten

    Övriga allergier eller sepc. kost får ni gärna meddela här

  • Listor som inte är inlämnad senast idag kommer att ändras efter behov på plats om den anses för grisig.

  • Viktigt meddelande.

    Nya regler har gjort att personalen på Origo måste begära legitimation för att få sälja alkohol till folk så ta med Leg om ni hade tänkt er det (för er som av någon anledning inte bär med det i vanliga fall)

    /Daniel

  • Klar målad!...

  • klar limmad ;)

  • Lycka till idag you guys!

  • its awesome. Och Linus. . Sluta fiska in din techmarine från grannbordet

  • Sjukt tervlig turnering och sällskap

    får fortsätta med list diskutionen vid senare(nycktare) tid ^^

  • edited 7 januari 2014 11:10

    Awesomefun!, stort tack till organisatörer och deltagare för en fantastiskt trevlig dag och kväll...

    .... skulle vi kunna få se en resultat lista kanske, i alla fall top 5 ;-) ....

    Linus/Griniga Gamla Gentlemen

  • Sjukt trevlig turnering!

  • Tack alla deltagare, är grymt nöjd med turneringen och taggar redan till nästa

    kom gärna med åsikter, tankar, önskemål

    Listor kommer men vi har lite poäng att justera i Fantasy

  • Vill tacka både arrangörerna, mina motspelare, min lagkamrat och alla andra för en riktigt rolig turnering!

  • edited 10 januari 2014 18:45

    Toppenturnering!

    Den andra i mitt lag tyckte att det var lite för detaljerade scenarion, och jag kan nog hålla med om det. Det första scenariot och det där enheter försvann och dök upp på ett annat bord var kul. Det sista Carnage får också toppomdöme.

  • min första Fancy och jag är grymt taggad på nästa fast spela fantasy kanske :-)

  • Blev det möjligen kvar en demonisk bok?

  • @empa: Det har hittats en sådan på föreningen.

  • Grymt, då får jag packa mig dit och hämta denna demoniska bok :)

Sign In or Register to comment.