High elves plog

edited 4 november 2013 20:03 in Figurmålning etc

Så jag har börjat med en lite High elf armé och tänkte dela med mig av målningen. Deta är första gången jag använder GWs nya färger och måste säga att det för det mesta är en fröjd att använda dem. Reaversen har några mindre detaljer som måste tas i tu med, som detaljerna på kogren osv men annars ganska klara.

Men nog snackat, här kommer lite bilder.

[Reavers] (photo Reavers1_zpsd7ef08d7.jpg)

(photo Reavers2_zps9acaacba.jpg)

(photo Reavers5_zps94000f0c.jpg)

[Sea Guards] (photo SeaGuards3_zpsa90e01b7.jpg)

(photo Seagurads1_zpsfe05f169.jpg)

Låt mi veta vad ni tycker och om ni har några förslag

Kommentarer

  • Ser bra ut gillar det gröna du kommer få en riktigt sjyst arme om du fortsätter hitta bara någon bra basning. Därimot skulle jag inte måla ögonen som man ser på reversarna syns det inte på avstånd och det är mest bara tidsödande

  • Ser bra ut. Gör snygga enhetliga baser på allt så kommer det bli ännu snyggare!

  • Tack för kommentarerna :) Kommer förmodligen köra på en ljus basning, typ ljusbrun sand och lite gult static grass. Vad tror ni om det?

  • Blev klar med Magen från IoB idag, rätt nöjd med hur den ser ut, kommer försöka göra basen intressantare när jag har lite mer färger som jag kan använda :) photo Mage1_zpsc0f67b3d.jpg photo Mage3_zpsafd5740a.jpg photo Mage2_zps3deb2c43.jpg photo Mage4_zpsd09260bb.jpg photo Mage5_zps6f564a47.jpg

    Vad tycker ni? :)

Sign In or Register to comment.