Pengar Försvunna!

edited 23 september 2013 21:39 in FUSK Umeå

Hej där!

Natten till söndagen räknades kassan av mig Patrik Nilsson, Ansvarig för inköp till kiosken. Då stämde alla pengar och idag när jag köpte en dricka tyckte jag att något var fel i kassan och efter omräkning så visar det sig att det saknas nästan 500kr ur kassan! Detta gör mig grymt besviken och arg.

Under lördagen och söndagen då jag kom dit var kiosken olåst, hänglåset satt på dörren men var inte igen låst och så ska inte kiosken vara! Dom med kiosk nyckel ska öppna kiosken för varje köp och dessutom kontrollera pengarna och vad köparen tar ur kiosken, Inga undantag för någon oavsett vem det är.

Styrelsen är informerad om detta och åtgärder kommer sättas in för att detta inte ska ske igen!

Kommentarer

  • edited 23 september 2013 22:20

    Förstår inte hur detta kan hända, när det alltid brukar vara någon där som har nyckeln och kan öppna? Dessutom så måste det ha hänt när ingen är där, för hur skulle man kunna norpa 500 kronor utan att någon inte upptäcker det? Jävligt besviken på personen/personerna som stulit.. Detta är inte okej!

  • Men asså gud så himla dumt av den/de som gjorde det. Det har hänt så mycket på fusk de senaste tiden. Kan ingen låta saket vara?

  • Säg de men den/dom ansvariga hoppas jag kommer fram på egen hand eller lämnar in pengarna anonymt. Det kan ha skett medans andra var där, de var en stor turnering i helgen och kiosken var olåst när jag kom dit, chansen är att man kan ha tagit ur kassan när man sa att man skulle köpa en dricka, spelarna skulle inte uppmärksamma vad personen gör där inne mer än att personen går in... Det är min teori.

    För även om en ansvarig ska ta emot pengarna så känns de osannolikt eftersom kiosken var öppen när ja kom dit båda dagarna.. Och ingen var på fusk efter sen kväll på söndagen och jag räknade kassan sent på lördagen.

  • Okej. Det kan vara mycket möjligt det du säger.

Sign In or Register to comment.