Åka med mig från Sthlm, Västerås eller Uppsala till FFXXIV?

edited 11 september 2013 19:16 in Turneringar / konvent

Hej alla! Jag har även skrivit detta på svenska40k och SWFBR men tänkte att jag nämner det här med utifall någon känner nån som vill åka med.

Jag kommer åka med hyrbil från Västerås till Umeå och undrar om det finns några människor som vill åka med från Västerås, Stockholm, Uppsala m.m. Jag kommer åka på fredagen och köra ned på söndag kväll och jag kan ta med mig 2-3 personer beroende på packning. Om någon är intresserad kostar resan 450kr tur/retur och allt du behöver göra är att åka med, dörr till dörr.

Hör av er här eller på 0708885448 om ni är intresserade.

Mvh Anders

Kommentarer

  • Det vore roligt. Hade inte tänkt åka, då det kostar lite grann. Och jag har en del andra resor inplanerade. Men detta vore kanske kul :) isåfall tar jag tåg till västerås. När var planen att åka från västerås?

  • Det vore roligt. Hade inte tänkt åka, då det kostar lite grann. Och jag har en del andra resor inplanerade. Men detta vore kanske kul :) isåfall tar jag tåg till västerås. När var planen att åka från västerås?

    Klart som fan du ska med upp.

  • edited 12 september 2013 13:03

    Ja jag kan vara flexibel av mig och åka när det passar dig! har inte någon tid bokad än nämligen.

    Gör dea glad nu!

    Ps. om du kommer från örebro så räcker det med att du åker till köping så kan du åka med därifrån bara!

  • Jag hänger gärna på! Bor i Uppsala, så det är bara att du säger till var och när så står jag och väntar och slänger mig in när det är dags. Heter Pascal, och ska spela i fantasy. Boka en plats för mig :D

  • Tjena Pascal! Fick ditt sms med, det är bara att du ger mig en adress så kommer vi dit och hämtar upp dig på fredagen! Plats bokad :D

  • Hej igen. Min adress är Repslagargatan 19G i Uppsala, det ligger nära polisstationen. Tack så mycket. :) Vilken tid, ungefärligen, planeras ni fara? :)

  • Okej! men då åker vi dit och hämtar dig, vi åker beroende på när hive mind kunde sluta, så det får vi se lite längre fram.

  • Okidoki, ja du har ju mitt nummer så det är bara att slå en pling när ni är i närheten på fredagen :)

  • Tja, Rhawtir! vi kommer åka från Västerås vid 12.30 på fredagen och därifrån direkt till dig!

  • Aight, pip till när ni är i närheten bara så :D

Sign In or Register to comment.