blandat sökes

edited 5 januari 2015 20:26 in Figurspel

Söker diverse figurer att använda till Blood Bowl,

  • 1-2 Troll

  • 2 Black orc Blockers/andra Black orcs

  • 1 Orc Blitzer

  • Gobo lag eller 10-12 grunt gobos

  • 1 Bomb gobo

  • 1 Motorsågs gobo

  • 1 Fanatic gobo

  • Övriga BB-lag och Star Players är också av intresse

Då jag inte är gjord av peningar (som dom flesta) ser jag helst bytesaffärer. Det jag har att erbjuda är diverse Chaos figurer till WHFB

  • 24 Chaos warriors, monterade några målade resten grundade

  • 10-15 Chaos warriors omonterade

  • 1 Chaos troll

  • 3 Chaos ogres

  • 1 Nurgle champion

  • 1 Lord of Nurgle i ask och 1/2-1 i delar

  • 1 Pestigor med standar

  • 1 Pestigor musiker? har en pinne med klockor på

  • 2 Pestigor Champions

  • 1 Chaos cahriot omonterad

  • 1 Jätte delvis monterad

  • 8 Ogers, där en har standar

  • 12 Beastmen Omålade

  • 1 Ask typ 5-6 figurer med någon form av Empier/Bretonia armborstskyttar med stora barikadsköldar, troligen ett warband

«1

Kommentarer

  • edited 12 september 2013 12:46

    jag har en troll star player i metal till bloodbowl jag hadde tänkt bytta bort har vist ochå et helt skaven lag

  • edited 12 september 2013 15:21

    Gjorde en inventering igår på allvar för att kolla vad som fanns till övers.

    Jag har att byta bort:

    1x Skaven Linemen

    1x Gutterrunner

    4x Dark elfs Linemen

    1x Werewolf

    1x Flesh golems

    1x Norse Linemen

    1x Hobgoblin (egentligen två men Basse har paxat en)

    4x Thralls

    Jag kan eventuellt har ett par plast Orc Blitzers som jag utan problem kan ge bort till dig Emil om jag hittar dem :D Nu vet jag inte om Emil är i behov av något av detta.


    Jag är intresserad av Thamier´s Ripper (Troll star player) (har även pengar att locka med ;))

  • Jag har en BoN i metall som jag kan tänka mig att skiljas från, förutsatt att det inte är ngn specialmodell till Bloodbowl? Du råkar inte sitta på ngn chameleonskink som du är less på?

  • edited 13 september 2013 07:34

    Tyvärr empa det i listan är allt jag har, men är förstås intresserad av din BoN. Om du ser något annat spännande i listan

  • @Frantic Orc blitzers och dom 2 skaven figurerna är ju klart av intresse :o)

  • Jao, jag kan inget om figurerna du beskriver, men figurer som kan göras till Rotters (metall) är jag intresserad av, passar någon av dina figurer till det? Isf har du ett byte på g :D

  • Nja tror tyvärr inte det riktig

  • Möjligen kan hans plaguebearers faktiskt funka som rotters men jag tänkte korpa dem. Fast jag kan korpa dem så kan Mr Frantic få leka med dem istf mig. Nurglings är ju gott nog!

  • Mange ta dem du, Ebay is my new best friend :P

    Emil, du kan få dem om du lämnar Thamier´s Ripper ifred till mig :D Se det som en muta :D.

    Jag har hittat en blitzer just nu, men den är målad (iofs hyffsat ok målad) men ej lackad så borde vara ganska enkelt för dig att strippa den.

  • edited 13 september 2013 13:34

    Ok har ripper här hemma nu så vi ska nog komma överens. Men han hade 4 gutterruners så egentligen behöver jag en thrower istället... men en varulv kan ju vara bra att ha

  • Du kan ju inte leva med bara en Varulv, du måste ju minst ha en Flesh Golem samt den Orc Blitzer jag hittade, Deal?

  • släng med linjeråttan så är saken biff. ;o)

  • Är det ingen som har 10 dvärg warriors kanske det är flera personer som har några stycken

  • Jag kan tänkas ha 2-3 blood bowl-dvärgar, 3rd edition, men eftersom du ville ha det enhetligt så kanske det inte är intressant.

  • @stareater Tja allt är ju intressant har ett par blistrar som ligger här också

  • Är det någon som har intresse av något jag har, men inte har något jag söker kan man höra av sig ändå, så kanske vi kan komma överens

  • Lite falsk rubrik, då jag fått tag i en best, men söker fortfarande en del annat

  • Hur gick det med dvärgen du fick av mig?

  • edited 9 oktober 2013 15:37

    Har haft fullt upp med mina skavens, men jag tror att dom med yxa och sköld skulle funka bra om man låter skölden vara, medan de med skjutvapen kan bli lite trixigare då de håller kolven mot skägg och bröst. så då får man nog modelera om med green stuff. Ska dock ge mig på dom när råttorna är klara :o)

  • Någon av figurerna du besitter råkar inte ha en "Claw"?

    Om ja så är jag intresserad av den :D

  • Ska kolla om någon Warrior har en dylik, annars tror jag jag har en sådan lös arm

  • Skulle vara lysande :D

  • Jag har en Dwarf judge, Dwarf cheerleader och Orc cheerleader till Blood Bowl i metall om det är intressant :)

  • edited 18 oktober 2013 15:13

    Jo då det låter kul, är i och för sig bara orc cheerleadern jag inte redan har, men har du hittat nåt i listan som är av intresse ska vi nog komma överens.

  • Hur gick det med "claw´n"?

  • Har inte hunnit kolla Erik. Ska göra det när Axel sover middag

  • Hittade mina plast orcs förra veckan, ska kolla vilka figurer det var... Återkommer

Sign In or Register to comment.