Köpes: Space marine Scouter, plast

edited 27 juni 2013 00:47 in Warhammer 40k

Jag letar lite budget-modeller till en ny arme och behöver lite scouter :) Om någon vill bli av med några så skicka ett pm!

väl mött

Kommentarer

  • Jag har 5st scouter som inte är ihop limmade änns, du skulle kunna få köpa dem för 100kr

    Notera att detta är scouter från Space wolves Battleforce, och de är bolter/shotguns + heavy bolter.

  • jag har 10 st med boltgun, shotgun och heavy bolter

  • Rekh, taget! :) Bor du i Umeå? Isf skulle vi kunna mötas upp

    Micke, är det nya modellerna? Hur mycket vill du ha för dom? Det låter perfa

  • det är dom nya modellerna och tänkte mig också 100:- om du har tid på tisdag nästa vecka för ska in till fantasia och lira lite där så kan jag ta med mig gubbarna.

  • Det blir fint! Vilken tid ca?

  • Jag har 5 olimmade scouts med sniper rifles till salu, samt 3 limmade men omålade scout bikers

  • Setomidor, jag tar dom till ett rimligt pris (; Hur mkt vill du ha?

    Micke, det blir perfekt! Jag har rakat hår på framhuvudet och långt hår på bakhuvudet :b Jag dyker upp vid 13

  • great, kommer spela uruk-haier på tisdag och kommer ha en svart keps med ett blått märke på framsidan eller så kan du fråga efter mikael så ser vi om man ser varandra :P

  • Jag är i stan lördag/söndag, bara smsa när du kan. Bor cirka 10min promenad från centrum.

    0730842752

Sign In or Register to comment.