35p Steamroller i Vasa 7e Juli (Warmachine)

edited 4 juni 2013 16:13 in Turneringar / konvent

Nu är datumet satt och alla som vill följa med får tala om det här eller på facebook så snart som möjligt.

Söndag 7e Juli, 35p, 2 listor, deathclock. 4 Matcher, eventuellt med en separat final (match 5) så folk har chans att se finalmatchen.

Vi kommer att åka från Holmsund kl 18 på lördagen 6e Juli och är åter i Holmsund kl 23 7e Juli.

Pris: 620kr för båt tur och retur, 5 Euro i anmälningsavgift (har ni inte Euro så borde det gå att lösa med uttag eller växling på båten eller i Finland). Sovplats på föreningsgolv erbjuds gratis, annat boende bokas på egen hand om så önskas. Tillkommer eventuellt någon kostnad för transport till/från Holmsund.

Båtresa bokas på: http://www.wasaline.com/sv/#.Ua2vQrV7L3Q

Har ni några frågor ska jag försöka svara på dem eller vidarebefordra dem till PG_Pake som anordnar turneringen.

Kommentarer

  • edited 4 juni 2013 11:12

    Anmälda:

    1. Johan Dyrlind

    2. Viktor Larsson

  • hur har folk tänkt att bo i finnland ??

  • Jag tror jag kör snålvarianten och drar med mig något att sova på i deras föreningslokal. Blir många warmachineresor för mig i sommar så försöker hålla ner kostnaden för den här :)

  • edited 18 juni 2013 14:47

    Kanske ska uppdatera listan här, vi som planerar att åka är:

    Johan Dyrlind

    Viktor Larsson

    Robin Andersson

    Fredrik Söderman

    Erik Öhman

    Benjamin Hyvönen

    Sen är Osten och Filip sugna men inte helt säkra på om de vill åka.

  • edited 8 juli 2013 13:09

    Kanske ska rapportera lite ifall någon funderar hur det gick. Robin fick förhinder så vi var 5st som åkte.

    De hade en sjukt fin förening både sett till lokal och spelbord/terräng samt trevligt folk. Vi blev 12st totalt.

    Placeringarna:

    1: Johan Dyrlind

    2: Fredrik Söderman

    3: Pekka ??

    Magehunter: Erik Öhman

    Mest AP: Viktor Larsson

    Best painted: Johan Dyrlind

  • Stor slam umeå störst slam johan Grattis

Sign In or Register to comment.