DreadBall. Något slags upprop...

edited 1 juni 2013 16:18 in Blood bowl

Jaha då har vi testspelat lite DB. Herregud vad ont det gör att vara Corporation Striker vs Orx Guard.

Nu känner Ola och jag att det vore ju ballt att spela mot andra än bara varandra och efterson det sålts spel och lag till DB på diverse spelbutiker i Umeå så måste det ju finnas fler spelare i närområdet. Alltså är det dags för en liga asap! Hör av er här i tråden så försöker vi skrapa ihop något.

-Mankan, so far bara Corporation men jobbar på det ...

Kommentarer

  • Jag är sjukt sugen, men tyvärr kommer jag ha svårt att göra mig tid för det. Jag ska hålla det i tankarna och snappa upp grundlådan så fort jag får råd!

  • Får börja med att styra upp något på FUSK och lira lite. Lätt regelsystem att förstå och en match tar inte värst lång tid heller. Då jämfört med bloodbowl, 40k och fantasy menat :-P

  • Särskilt inte när man torskar med 0-7 i din runda tre ...

  • Får se om det blir att köpa ett lag när man får råd. Blir nog skadedjur eller pacifister i så fall.

  • Verkar faktiskt lite kul. Midgard Dwellers gillar jag.

  • edited 2 juni 2013 14:57

    @mh tur att du gillar dom för du verkar va den ende :-P

    Kul helt klart. Ett lag kan leda stort och på två rushar kan matchen va totalt vänd. Och mycket slakt e det vilket sällan e fel ;-)

  • Pacifisterna verkar bra. Själv blir det nog tjejer och pacifister och sen ballar väl det här ur också. Kommer ju en säsong tre också så man kanske ska spara sig lite. Fast 138-149:- för en laglåda på åtta pers känns ju överkomligt

  • Jag puffar igen för den här tråden. Om vi blir fyra pers kan vi köra ngn slags minitestligagrej med två lag var genom att låna ihop så vi representerar så många lag som möjligt.

    Ingen har hittills ForgeFathers men många av de andra lagen är på väg eller ligger i lådan med snart färdiga-projekt.

    Vill ni inte vara med och leka lite ... Kööööööpp kkkköööööppp

Sign In or Register to comment.