Mycket kvar inför Fanatic?

edited 23 april 2013 01:23 in Figurmålning etc

Så inte många dagar kvar till fanatic och hur ser det ut för folk alla klar?

Hur mycket har folk kvar att måla nu när vi går in på sista veckan?

Kommentarer

  • Litegranna kvar på två broadsides och sju drones. Inte så farligt alltså.

  • edited 23 april 2013 06:55

    Blev just klar. (Å andra sidan hade jag bara sex Psykers, en ny chef och tre Weapon Teams att måla. Fördelen med att använda en gammal armé.)

    Möjligen ska jag bygga en ny Russ, men det känns inte som att det kommer att hinnas med. Då sover jag hellre.

  • Basa 3 mortar teams, Azrael, en techmarine och byta ut ett vapen på en Leman russ. Borde man ju hinna kan jag tycka :p

  • En halvklar Slaughtermaster, 4 grundmålade Iron Guts och 2 Iron Guts som inte ens är inköpta än.

  • Småfix på 5 Terminators, 11 Sternguards, 2 drop pods, 5 scouter, 1 land speeder storm och en thunderfire cannon med tecmarine. Att man inte lär sig.

  • Blev klar igår med alla måsten, nu är det bara småfix på saker som egentligen duger att spela med men som jag inte är 100% nöjd med :)

  • Sitter nu på tåget hem till Umeå och ska vid ankomsten rusa in till dea och köpa mig en till Hive Guard som ska bli klar till helgen. Annars ska jag bara kolla så alla baser är målade den här gången ;)

  • Måste avsluta mina nio Penitent Engines innan jag lägger mig på Torsdag kväll/åker Fredag morgon. 30-40h arbete kvar... Jag är stressad.

  • Muaahaaahaaaahaaaa.... klar :-)

  • 15 infateri 6 monstrous beasts 1 monster 3 monstrous infantry

    och gärna movement trays till hela armén.

  • Har packat ned alla infanterister i väskan. Antagligen behöver jag plocka upp dem igen för att squadmarkera dem ordentligt.

    Sen ska ju fordonen ned i sina två Colalock. Jag kör Old Skool med armétransporterandet i år!

  • edited 24 april 2013 12:58

    Blev klar med allt igår. Nu är det bara kudden som är opackad.

  • Igår färdigställde jag sista mina sista fem ryttare, så nu känns allt klappat och klart. Förväntar mig bra med stryk, så jag ska hålla lådan varm för tillbakapackning. xD

  • sitter och highlightar 50+ gaunts medans jag väntar på min biovore som borde komma innan helgen... hoppas jag

  • Armén färdig och nedpackad. Nu är bara frågan var jag senast la mitt codex...

  • har en broadside, några pathfinders och några drones kvar.

  • Kom på att jag skulle uppdatera mina Rough Riders lite. Curses.

    Att jag dessutom kom på att jag saknade en Lascannon-team var ju en liten downer. Men hellre nu än på lördag morgon...

  • Upptäckte i morse att jag målat 6 guardsmen för mycket haha. Aja klar iaf B-)

  • 6 obbar, basning av hela arme'n, 2 rhinos, och 10 NM. Samt den överlägsne, superior, mästaren, världsherren, kämpen över alla... Lucius, the tactical genius!

    Lägger mig vid 03... Tror jag.

    Väl mött!

  • edited 26 april 2013 19:44

    Det finns ändå ingen som sparar så mycket till slutet som jag. :P Jag är Master of Tidsoptimism. Inget att vara stolt över precis.

    Nu är jag iofs inte med denna gång men ändå. :)

  • JonaThan, hoppas vi möts denna gång! Jag får bara se ditt besök, sällan träffas!

    /Robert

  • Robert: Tyvärr bor jag ju inte där uppe så jag kan inte komma över och kika men lycka till och jag siktar som vanligt på nästa fanatic, hehe! :)

Sign In or Register to comment.