Beställning från Comixininos

edited 28 februari 2013 09:42 in Blood bowl

Ska snart göra en beställning från dessa för att fylla ut några lag som jag har samt köpa in det snyggaste Nurgle laget jag skådat.

Någon annan som är sugen på att beställa samtidigt??

Kommentarer

  • Kan nog tänka mig att beställa något i varje fall. Hur snart går beställningen iväg?

  • Samma här. Kollar upp några saker fre/lör/sön.

  • typ söndish skulle jag vilja beställa

  • edited 1 mars 2013 19:15

    Min order blir:

    Range Ruler 1 mm Thick - Yellow and Blue - English € 5.95

    Set of 3 Dark Elves Block Dice - Black € 5.95

    Allt jag typ behöver och har råd med.

  • Överföring via konto på internet blir enklast. Vilka fjuttiga beställningar ni gör. Jag själv kommer nog upp i 100 pund iaf. Jag delar väl upp frakten procentuellt, annars blir det så dyrt för er andra med tanke på vad ni beställer

  • Viljan finns, men plånboken ser lite tom ut...

  • Hittade faktiskt av tre saker som de inte har på lager så för mig blev det:

    Micheline Tendresse Femail Ogre with two goblins £17,45

    Undead Pumpkin head 3,45£

    Set of seven 30mm bases 1,45£


    22,35£

    Kan bli något ytterligare under kvällen....

  • @Frantic : skulle du inte ha några gummiband som markers? Finns billiga versioner för typ 1-2 pund för 10-20 st

  • Nja, jag kan väl köpa det också då så du vet vilka spelare du ska sikta in dig på ;)

    Var/blev ruskigt sugen på det här trollet för mitt Chaos pact men out of stock......troll

    troll

  • Jag lägger beställningen i natt under någon av periodpauserna (mellan 5-6 på morgonen)

  • Messa kontonummer och penganivå så ordnar vi det hela.

    Din skäggiga lilla halvapa. Med tjurarsle ...

  • Basse dra av vad jag är skyldig kontra kompisavfiften jag tar ut varje år så jag vet vad det blev...

  • Haha vafan måste Basse köpa sina vänner? "kompisavgift:" )

  • Vadå? Får du spela blood bowl med Frantic och vara kompis med honom utan att betala en årsavgift? :)

Sign In or Register to comment.