Ny Abbadon för er som vill ha en.

Kommentarer

  • Loken vart sjukt cool han med... Dock så tycker jag hans paragon blade är lite chainsword-aktig...

  • Ska inte hans paragon blade vara typ ett upp hottad chainsword? Där emot. Abbadons combi bolter of doom är ju riktigt cool. Man kan aldrig ha för många vapen i sin combi bolter.

  • Är det bara jag som tycker att det är så jävla dumt att dom inte har några hjälmar? Varför skjuter inte Loken bara headshot på Abbadon?

  • Jadu. Varför har man inte en stor magnet när man möter necrons. För dom är tydligen magnetiska ensligt fall of daminos då dom med hjälp av magneter förhindrar en necron från att fasa ut.

  • Är det bara jag som reagerar på att Loken inte ens hade en Bolt Pistol under duellen?

  • Figurerna är väll gjorda för att kunna användas mera var för sig. Duellen i sig är ju lite löjlig. Jag menar hur lång är det emellan dom?? Det är ju max 1-2m mellan Loken bolter och Abbadons bara huvud. Så för att summera med film historiens coolaste citat. "Dodge this"

  • Dock så är iron halos mycket mera effektiva i fluffet än i spelet... Typ när en vindicare skulle lönnmörda en sons of horus captain så räckte det inte med hans Turbo penetrator of doom skott för att knäcka skölden, eller där en Mechanicum magos inte bryr sig om att han blir skjuten av en dark angel med melta gun pga att han har en refractor field

    Dessutom har Cataphracti terminator armour någon typ av extra sköldar inbyggda.

    Så vi kan anta att Abbadon är rätt säker med eller utan hjälm om han blir skjuten av något så "litet" som en bolt pistol.

  • Mjoaoaoa.. Det är coola figurer i alla fall. Ska man ha en abaddon med i sin arme är detta klart ett val. Nuvarande fine cast abaddon är ju.... FUL SÅ IN I HE**TE.

Sign In or Register to comment.