Spelare sökes i Norra Bohuslän/Strömstad

edited 20 februari 2013 11:52 in Blood bowl

Som titeln säger: Vill du spela men bor precis som mig, med lite för långt till götet, så kanske det finns en möjlighet att få köra några matcher i väntan på diverse turneringar i landet. Just nu så är det bara jag, och en kille bosatt i Munkedal, men har flera krokar ute i olika forum och blir vi bara 4 pers inom någotsånär behagligt avstånd mellan varandra så är ju en egen liten liga att föredra.

Så, finns det flera i samma sits och på ungefär samma plats därute så tveka inte att höra av er i så fall.

Ha det gott!!!

Mvh: Patrik

Kommentarer

  • Vet att @Odium_Khan flyttat till Sandefjord i Norge och det är väl teoretiskt sätt är närmare än Göteborg och jag har för mig att det går en färja där emellan. Vet inte om det är till någon hjälp dock.

  • Ah, har redan varit i kontakt med honom, men det funkar nog inte att köra färja fram och tillbaka regelbundet då det är ett par timmar bara fram och tillbaka, så det är nästan som Göteborg iallafall haha. Men kommer snacka lite mer med han om att kanske sätta upp en liten turnering i framtiden om allt går som det ska och man fått igång iallafall ett par spelare här.

    Men bra förslag dock så mer sånt :)

  • Det fanns ett gäng spelare i Uddevalla som har spelat en del nere i Göteborg. Du kan kanske försöka få tag på dem via svenska40k.se?

  • Danke Serpent! Det tål att kikas närmare på. Uddevalla är nog på gränsen till för långt det också men har man tur kan man hitta några som bor på hitsidan iallafall, så tack ska du ha :)

Sign In or Register to comment.