"xxx har skrivit i din activity"

edited 14 februari 2013 10:56 in Stridshammaren.se

Jag får mail där det står "xxx har skrivit i din activity" dagligen från Stridshammaren och det är oftast spam saker dom har skrivit. Kan ni förklara vad det är för något?

Kommentarer

  • Instämmer i den

  • edited 14 februari 2013 12:15

    Det finns en inställningsmeny för meddelanden under "ditt nick" -> mina inställningar. Där kan man välja om man vill få popups eller mail för olika aktiviteter på stridshammaren. Funktionen är tänkt att underlätta för medlemmar som besöker forumet sällan, men vill få mail/popups när något de är intresserade av händer.

    Om man inte gillar det kan man bocka av allt i listan, så skickar inte stridshammaren några meddelanden alls.

  • Jo men det står ju sen inget i min activity. Jag får ett meddelande om (skit) ngt men det finns inget.

  • Det finns tre "flikar" (fast egentligen ser de mer ut som knappar) med olika typer av aktiviteter. Syns ingenting i någon av dem?

  • Men ingen av de alternativen för mail notiser stämmer in på min activity! Det är problemet. Sen precis som khanmank så finns det inte i min activity och sen vill jag veta hur dom skriver spam meddelanderna i första början

Sign In or Register to comment.