35pt steamroller 24/2a 2013

2

Kommentarer

  • Är det någon anmälans avgift?

  • jo jag menar det, blir väldigt konstigt utslag om det bara blir 3 matcher men men vill majoriteten bara ha 3 matcher så finner jag mig i det :)

  • Personligen kör jag gärna fyra matcher :) börjar gärna tidigare än vanligt, men vill förstås inte strula till det för tillresande om de kör på morgonen.

    Mitt förslag:
    9.30-10.00 : samling/genomgång
    10:00-11.30: match 1
    11.30-12.30: lunch
    12.30-14.00: match 2
    14.15-15.45: match 3
    16.00-17.30: match 4
    17.30: prisutdelning/avslut

    Skjuter det gärna en halvtimme tidigare, men då blrjar det bli lite obekvämt för de stackars piteborna. Rätta mig om jag har fel.

  • edited 25 januari 2013 10:18

    Jag skal konsultera piteborna. Vi kan ju se till att minimera lunchtid. Se till så att alla har lunch med sig så går det snabt att äta.

  • tja jag vet inte jag, 17 pers och en mikro? Inte jättefort. Jag sätter nog min tilltro till att gå att köpa något.

  • Sallad, kyckling, mackor osv.

  • Ingen kortare lunch tycker jag

  • Nu vet jag inte om jag talar för övriga Piteåbor (samt Elias som nog åker med oss i bilen) men jag har inga problem med att sätta mig och köra ner till Umeå tidigt på morgonen så att vi kan köra flera matcher.

    Jag räknar då med avfärd strax efter kl6 sen plockar vi nog upp Elias i Skellefteå om han inte åkt ner dagen före.

  • bara för att dubbelkolla som en dummy, men vi snackar alltså SÖNDAG den 24:e februari? (Har för mig att turneringar brukar vara lördagar)

  • Det är söndag. Du tar tyvärr fel, turneringar brukar alltid vara söndagar ;)

  • Vi brukar köra turneringar på söndagar för att inte störa folks lördags kul. Vissa jobbar även på Lö.

  • Hur blev det med tidsschemat?

    Jag antar att det kommer att vara en anmälningsavgift? 20kr eller?

  • 01: Erik Öhman

    02: Niclas Ledin

    03: Erik Elinge

    04: Elias Lindqvist

    05: Viktor Larsson (Piteå)

    06: Niclas Berg (Piteå)

    07: Emanuel Belander (Piteå DDS)

    08: Simon Brändström

    09: Fredrik Söderman

    10: Marcus Eriksson

    11: Björn Svensson

    12: Bebbernaught!

    13: Johan Dyrlind

    14: Elias Tjärnhage

    15: Erik Sandström

    16: Robin Andersson

    17: Daniel Sjödin

    18: Osten

  • Info uppdaterad.

  • Anmälningsavgift?

  • 01: Erik Öhman

    02: Niclas Ledin

    03: Erik Elinge

    04: Elias Lindqvist

    05: Viktor Larsson (Piteå)

    06: Niclas Berg (Piteå)

    07: Emanuel Belander (Piteå DDS)

    08: Simon Brändström

    09: Fredrik Söderman

    10: Marcus Eriksson

    11: Björn Svensson

    12: Bebbernaught!

    13: Johan Dyrlind

    14: Elias Tjärnhage

    15: Erik Sandström

    16: Robin Andersson

    17: Daniel Sjödin

    18: Osten

    19: Ingrid Elinge

  • Kung då är det bara Alexander och Andreas som inte anmält sig ännu

  • edited 10 februari 2013 12:42

    Och du då fällman. Måla upp din bergskung nu!

  • Har tyvär TaeKwondo träing på söndagaran men kommer kommer förbi efteråt så om ni blior ogämtt kan ju någon spela med mig

  • Va, ska vi få se en Bergskung? Han ska få äta bajs isåfall!

  • Warmahordes nerds aka we are legion :-)

  • Finns väl chans för både en och två och tre bergskungar?

  • Stora saker som kan dyka upp från umeåmetat (vad jag vet). Vessel of judgement. Storm strider. Wraith engine. Stormwall. Wold wrath. Mountain king. Conquest.

  • edited 11 februari 2013 07:03

    Är nog ingen hemlighet att jag funderar på att dra med mig Hyperion ;)

    Dock finns det en chans att jag måste ändra mig och gå på modeller som redan är målade/finns en chans att jag hinner måla och då kanske min älskade klump får stanna hemma!

    Men vad jag sett hittills av Colossals/Gargantuans så är de ju inte speciellt mycket att vara rädd för heller!

  • kommer köra med två lister tror jag. en med kingen och den andra med war wagon

  • Awesome :-) Ju fler stora coola modeller destå bättre.

  • Blir skorne för min del så inga stora bjässar tyvärr (mammuten är inte släppt och battleenginen har tyvärr de fulaste skjutvapnen som finns i skorne, som dessutom verkar spridas mer och mer. Kolla på cyclopse raidern för att få en uppfattning om vad jag har emot de vapnen ;) )

    Ska däremot försöka få ihop Tiberion innan turneringen så med avseende på hur svåra saker är att döda så är jag kanske uppe på colossalnivå ändå... Xerxis bricken ska tillbaka på bordet! Alltid lika kul att se folks ansiktsuttryck när deras heavies behöver flera attacker för att lyckas bli av med en infanterist.

    Kul med lite "nytt" folk attt spela mot :)

  • du har ju ingen bronzeback johan kommer gå dåligt då ;)

Sign In or Register to comment.