Blood Bowl Chaos Edition: Vasterbotten Conference

edited 19 januari 2013 10:30 in Blood bowl

Nu drar vi igång en Cyanide liga för coacher runtomkring i Västerbotten! Gör ett nytt lag och ansök till Vasterbotten Conference idag!
Det är öppet challengeformat för enkelhetens skull, så det är bara att börja spela.

«1

Kommentarer

  • Oh, jag har sällan tiden att spela så mycket, men i ett challengeformat kanske jag kan klämma in en match eller två..

  • Och med skype blir det riktigt smidigt :D

  • Och mina gobbos ställer alltid upp på en match! ;)

  • edited 19 januari 2013 11:41

    Jag är klart på :)

    Nickar som Zeniteh online tror jag .)

  • Jag blev faktiskt lite sugen på att vara med, kanske ska göra slag i saken och köpa det + installera en Windows-partition på Mac:en :)

  • Låter fenomenalt. Kommer dock inte "skypa" under tiden eftersom jag alltid spelar när ungarna sovet och iom det hör jag dem inte om de skulle vakna

    Tror vi kan spela iaf :D

    Gör laget lite senare så passa er ;)

  • Det vi måste fundera över är om vi ska ha någon sorts restriktion. Som det är nu är det ju "öppen säsong" dvs de som har tid att sitta och spamma flest matcher kommer att samla mest SPP.

    1 match per dag? Lätt att hålla reda på.

  • Jag säger inga restriktioner. Inte som att jag kommer att ta den ligan på blodigt allvar...

  • Vi kan nog låta restriktionerna ligga tills vidare. Detta är ju ett bra sätt att lära känna folk och prova på dator-versionen för oss som inte spelat mycket där.

  • Sant förvisso, och skulle något lag dra iväg på tok för mycket kan man ju alltid neka matcher mot dem!! ;)

  • Berghem Blockers. Ett oerhört piggt och nyskapande dvärglag har ansökt om speltid. Jag behöver träna...

    @Seto: jag borde kunna hitta min första originalkod och då cashar du väl inte så mycket för spelet.

  • edited 20 januari 2013 11:35

    Om nån är sugen på en match idag (söndag) så finns jag online större delen av dagen. Heter Trukson både ingame och på Skype!

  • Ok jag är redo efter 2030, så passa dig ;)

  • Jag försöker ta mig in på Cyanide jag också ikväll men det blir runt 19.30 då lill-Tyra måste nattas först.

  • edited 20 januari 2013 19:05

    Om Matilda somnar någorlunda tidigt kanske jag hinner med en match ikväll.

  • Här blir man nekad minsann... bara å lägga ner direkt då...

  • Haha nejdå. En challenge är bara giltig i 10 sekunder så det gäller ju att dubbelkolla att den andra coachen är online!

  • jag vet, men eftersom cyanides tjattskit verkar ha en uppdateringsfrekvens på ca 20 minuter stämmer den ju en gång av 8000.

  • tror inte vi hinner en match på 25 minuter

  • Enklast är att plinga på Skype. Har funkat kalasbra för oss hittills!

  • Skit. Mitt internet dog just av någon anledning. Blir ingen match, utan får surfa på stridshammaren med mobilen...

  • Blir inget för mig heller.

    Har ännu inte fått isäng alla ungar...

    GRRR

  • Looking For Game, idag, 16:00!

  • edited 21 januari 2013 09:39

    körde ett Khorn lag igår kväll mot datorn.

    Fick vinna över Ogre´s - Känner mig idag skitmanlig över den bedriften 8)

  • Seto och jag lyckades lira 1-1. Min fjärde dubbelskalle i andra halvlek öppnade för en Setovinst men en fumlande wd som inte kan passa räddade mig. En dvärg dog så det började strålande! Jag är redo för mer stryk ikväll efter 19+

  • Låter kul får se om jag kan, kan man köra med vilket lag man vill eller ska man börja om från Scratch.

    Tänkte spela Burger King Brawlers (halflings) men när jag hör att du kör dvärgar så blir det något annat lag.... Hmmm

  • Kan nog också ta en match efter 19 idag

  • Jag inser att jag borde lira mörkalver istället inför Twin Mountain, Pennybowl och GothCon. Får ansöka med ett lag till typ...

  • Någon som har tid med en match, typ nu?

  • edited 21 januari 2013 19:58

    Är ni tre som spelar ikväll? Jag har tid men jag har inte spelet än.

Sign In or Register to comment.