Beställning från Comixininos

edited 5 december 2012 01:59 in Blood bowl

En kollega och jag ska beställa lite saker från http://comixininos.com inom de närmaste dagarna. Ifall det är någon som vill åka snålskjuts på vår beställning så skicka ett meddelande till mig.

Kommentarer

  • Jag tar gärna:

    • 1 pkt vita skill-rings
    • 1 pkt lila skill-rings
    • 1 pkt röda skill-rings
    • 1 pkt gula skill-rings

    Totalt ~4 pund

  • Fast vi pratar väl Euros på den där sidan?

  • Jo, pund låter lite fel. =)

  • Fint, billigare för mig ;)

  • För mig blir det då:

    1 st Slann Lineman No3 - Gaspez Artz

    Och det får räcka med det. Onda Comix som vägrar linefrog nummer 1! Det blir 5 Evrosar typ

  • Om man får vara med så gärna en uppsättning block tärningar ( 3st valfri färg ) ;)

  • Det skall nog gå att ordna. Det går nog att posta tärningarna relativt billigt ner till dig...

  • Sista chansen om någon ska ha något. Beställer imorgon.

  • Om jag hinner få med det så beställer jag också: Set of 3 Flaming Skull Block Die YELLOW. TYP €6

  • Inga problem. Blir imorgon eftermiddag.

    Jag skickade dem en fråga om leveranstid och de kom tydligen ihåg att jag tidigare frågat om turneringsrabatter för de vill sponsra DOUBT IV. Får se vad det innebär...

  • Tack, ett x-tra set tärningar är aldrig fel ;)

  • I utbyte mot att vi publicerar deras logga på DOUBT IV-sidan så har jag nu förhandlat till mig en handfull av deras egna miniatyrer och tärningar som skall bli priser. Dessutom får vi följande rabatter på vår beställning.

    40% discount: for the individual Mano di Porco Miniatures and the Racial Block Dice.

    35% discount only for the Teams of 16 Players (Team of 12 Players + Expansion Pack of 4 Players) and Football Packs of Mano di Porco.

    35% discount: general discount for the Meiko Miniatures.

  • Ska fixa en ny pdf när jag kommer hem från jobbet och se om jag peta på någon för att få den upplagd.

  • Sakerna har anlänt. De som vill ha dem innan DOUBT IV får höra av sig med mig och stämma träff.

    @Nohistor: Jag postar sakerna till dig.

  • åh vad grymt, tack för att jag fick va med :)

Sign In or Register to comment.