Besluts ångest.

edited 17 december 2012 15:27 in Blood bowl

Köpte 3 GW rivertrolls idag, sitter med besluts ångest- hur o vilka delar jag skall sätta ihop dem med. Tog en evighet att bara välja vilka huvuden jag skulle använda, ett troll tänker jag konvertera till en korpulent yeti till mina norse, och de två andra till mitt gobbo lag.

Att klippa ut alla armar sedan för att välja pose var ju inte heller det lättaste. Jaja det här kan ta sin tid är jag rädd. ;)

Kommentarer

  • Problemet löste sig självt, limmet tog slut. Ett troll ihop limmat i alla fall .

  • Grattis! Tur att limmet tog slut så beslutsångesten inte sabbade hela natten. Bättre ett ihoplimmat troll i handen än tre i spridda bitar i lådan!

    Fast varför ligger mina vitsprayade Amazoner i låda? Och mina Vampyrer? Nä, bot och bättring! Khorne Red får regera!

  • Tack, nu är de ihop limmade alla tre, börjat smått med bygga på axelplåtar, arm skydd, o en stört kruka på en av dem, kommer verkligen njuta av att måla de här gossarna, de är ju stört sköna.

    Ja i lådor gör de ingen nytta, fast vampyrer ligger väl i kistor? ;)

    Ps. Funderar nu på ett jultomte tema på trollen, kanske kanske inte, får se Ds.

Sign In or Register to comment.