DOUBT IV - A NEW DOUBT - 12-13 Januari 2013

1356789

Kommentarer

  • I grundkostnaden, försökte formulera det så men det kanske föll bort. Notera dock att regeln med att om båda har samma star player så dyker han / hon inte upp fortfarande gäller dock.

  • Nu är första posten uppdaterad med inforamtion om vilka som betalat.

  • Hur ser det ut med sovmöjligheter på plats?

  • Det går inte att övernatta i lokalen där vi spelar och det finns ingen dedikerad sovlokal. Planen var att vi skulle försöka ordna någon slags grupprabatt för övernattning i Umeå, men eftersom intresset bland coacher utanför Umeå denna gång varit väldigt svalt har det inte känts värt att lägga någon energi på det. Många verkar sova över hos vänner och bekanta och det är möjligt att det blir som förra gången att det är upp till besökare att ordna övernattning själva. Kan rekommendera Umeås vandrarhem som är billigt, enligt utsago rätt så trevligt och en kort promenad från lokalen där det skall spelas.

  • Jag kan nog ta in ett gäng övernattare skulle jag tro :-)

  • edited 26 oktober 2012 01:25

    Toppen. Har inte möjlighet att ta in någon själv, men jag hade förhoppningar på att någon annan stjärna som du Basse skulle ha lite sovplats över.

  • Påminner också om att det kan vara bra att anmäla sig och betala i förväg. Det finns begränsad med plats i lokalen vi bokat och om det plötsligt dyker upp massvis med oanmälda coacher på DOUBT kan vi bli tvingade att neka folk vid dörren. Om vi ser att föranmälningarna börjar skena iväg i tid så kan vi kosta på oss att hyra en större lokal. Detta blir särskilt viktigt för de som tar sig till Umeå från lite längre håll.

  • Det ser ut att bli en full bil i dagsläget från Stockholm, och vi jobbar på att få till folk nog för en extra bil. Så vi har representanter på plats även till DOUBT IV!

  • Uppdaterade listan med anmälda i första posten.

  • Nu är också @hemlighallaren föranmäld...

  • edited 28 oktober 2012 04:05

    Jag skulle gärna föranmäla mig också, men jag har inte den framförhållningen med jobbet att veta var jag är i Januari :) Jag har alla intentioner att spela dock!

  • Ni ser... Ärkefienden börjar bli nervös och hittar på ursäkter för att slippa spela mot mig igen...

  • Varför skulle jag bli nervös för det, jag vinner ju alltid :)

  • Efter min senaste förkrossande vinst över setomidor har jag fått lite falskt självförtroende. Jag vet nu att allt man behöver göra är att rulla stjärnor och sexor med tärningarna hela tiden. Då spelar skicklighet inte in utan man vinner oavsett vem man spelar mot. Kan rekommendera denna turbaserade strategi till alla coacher som möter spelare som Setomidor som aldrig verkar förlora när msn har en seriös plan mot honom.

  • @Coma är nu också anmäld.

  • OK, nu vet jag vad jag ska spela, så snälla inför ett fint pris för sistaplatsen. Jag kommer behöva det efter det här!

  • Räkna inte med att det ska vara så lätt att ta sista plats. Om vi blir udda antal och jag hoppar in och spelar så kan jag lova att det kommer att bli hård kamp om den platsen.

  • Ännu en coach, "Lard", är nu anmäld till DOUBT IV.

  • Och 2 coaches till är på väg när de lyckas få ändan ur och skicka in stålarna, vi är 8 sammanlagt i bilarna söderifrån!

  • Ojoj! Vi ser ju ut att bli riktigt många :) så fort jag vet att jag är hemma så ska jag anmäla mig och betala in jag också

  • Jo, hittills har de mer lokala coacherna lyst med sin frånvaro. Har dock fått löften från en del Skellefteåbor och Åtminstone en Umeåbo om att de kommer. Är väl så att de som bor närmast anmäler sig sist.

  • Basse kommer!!!!

    Han och jag håller på att "träna" upp det perfekta laget :D

  • Update: Gaspez Arts som sponsrar priser har haft lite strul och klantat sig en del. Därför har inte priserna skickats när det var tänkt. Nu är de dock skickade och de skrev att de skall skicka med något extra som ursäkt för allt strul.

  • edited 13 november 2012 09:30

    Hade tänkt göra custom dice till turneringen men jag har lyckat slarva bort protyp-bilden jag gjorde och tappade geisten.

    Någon med artistiska anlag som känner för att ta tag i det inför årets turnering? @hemlighallaren du gjorde det förra året, intresserad av att göra det för årets turnering också?

  • Låt ingen från Mariehem göra det, då kommer det stå "Gliiiiid" på ettan

  • :)

    För övrigt bytyder Glid följande enligt ordlistan jag har.

    Glid: förfall, neddekad, på väg utför, på fallrepet, under isen

  • Passar ganska bra både på "ettan" på tärningen och på Mariehem då kanske? ;)

  • Haha "gliiiiid" är inte att leka med ;)

  • Jag ritar upp några förslag iallafall, så mycket bidrar jag gärna med :D

Sign In or Register to comment.