Någon som vill byta troll mot treeman?

edited 22 oktober 2012 06:03 in Blood bowl

Har en treeman, Thickroot Strongbranch och skulle vilja byta mot ett troll, vilket troll som helst bara inte för integrerad så man kan konvertera den till BB. Slänger med 3 st halflings oxå. Tack på förhand. Mvh.

«1

Kommentarer

  • Jag har eventuellt trollet från Battle of Skull Pass. Det är ju inte det varckraste som GW har skapat men om du är intresserad så kan jag leta fram det.

  • ja varför inte, impuls handlade 3 halflings och en treeman tänkte ha det som en kul utökning till mitt norse team 2nd ed. men ångrade mig, de är dock målade och har gräs på basen men hoppas det inte är något hinder. Jag bor i Göteborg by the way. Tack på förhand. ;)

  • Om det inte går igenom så kan jag nog fixa fram ett Blood Bowl-Troll att byta mot Strongbranch. Saknar nämligen ett träd till mitt Wood elf-lag.

  • klart dina alver ska ha en treeman, ska fixa ett konto så jag kan lägga upp lite bilder på dem om du vill se dem innan. Håller på med ett gobbo lag o utan troll vill de inte spela. ;)

  • Flopp. Hittar inte igen mitt extra troll. Skall leta lite till, men jag har inte så stora förhoppningar om att hitta trollet. Får nog backa ut ur bytet.

  • Aj då, vad tråkigt. Skulle du hitta det så är det bara o höra av sig eller om det är någonting annat du kanske känner för att byta. Tack ändå för visat intresse. pz ;)

  • Du då Seijsing, hittade du ditt troll från Battle of Skull Pass ? Kollade upp figuren och den går absolut att använda.

  • Ah såg nu att jag blandade ihop Stareater o Seijsing , ber så mycket om ursäkt. Om du hittar ditt troll o är intr. av att byta let me know. Haft massa prov senaste dagarna så är helt grötig i huvudet just nu. ;)

  • Jag har också hadt mycket att stå i. Ska kolla upp saken.

  • Tror i varje fall att jag fått upp ett spår på trollet. En kamrat påstår sig ha hittat en del miniatyrer i sitt hobbyrum och det skulle mycket väl kunna vara mina udda miniatyrer. Nackdelen är dock att han är på Malta i några veckor till.

  • Han får posta hem nyckeln så länge :)

  • Jag hittade inte något troll :(

  • Om jag hittar igen mitt troll så är det ett warhammer troll med en benknota i ena handen ovanför huvudet och den andra i en knytnäve uppåt. Har inte spelat warhammer så jag har ingen aning vilket troll det är och jag lyckades inte googla upp en bild. Köpte den begagnad för att ha till blood bowl. Tänkte bara kolla att det duger som byte om jag hittar igen det.

  • Uppenbarligen någon som vet bättre vilka sökord man bör använda för det är nog det trollet.

  • Det är ett bra troll för allt sitter ihop i basnivån och armarna upp gör att det inte blir så jäkla stort i omkrets.

  • Det trollet funkar för mig, några axel plåtar o en hjälm bara så... o så ta bort benknotan o fixa en spik handske istället. ;) let me know om du hittar det. mvh.

  • Allt tal om treemens gör bara att jag måste posta den här

    Inte utan att man blir sugen på att göra ett WE-lag....

  • Seijsing, synd :(

  • Feta enter, haha tänk ett helt lag, segt lag o spela? ;)

  • Min kompis hittade itne igen mitt troll, men alla andra av mina "reservfigurer" som det aldrig blev något av så han tror sig ha slarvat bort mitt troll. Eftersom min kompis är en ärofylld kille så vill han ge mig ett annat troll i utbyte, tydligen ett warhammer river troll som han hade liggandes där hemma. Vilkn modell av troll det är kan du se nedan, fast med tanke på Henriks artistiska förmåga är det nog ganska skabbigt målat. Intresserad av att göra bytet mot detta troll istället? I min mening en sämre deal för dig och kanske inte värt det, men smaken är ju som baken...

    River Troll är det,

  • Såga av högerhanden och rotera den och pinna den igen så funkar det nog bra

  • Jo alltså det är ju ett "vackert" troll det är det, men som du beskrev så är det en ganska dålig deal för mig. Tror jag avvaktar lite, trollet är väl i plast oxå, så vet inte riktigt hur jag avlägsnar färgen utan att skada figuren. Men stort tack för visat intresse o engagemang i denna troll jakt. ;)

  • det där är ett metall troll :-)

  • Är det ett metall troll så är jag intresserad. :D

  • Det är ett metalltroll och jag har det nu i handen. Bättre målat än jag hade trott, men inget mästerverk. Kan skicka en bild sen om du är intresserad, men det är trollet på bilden ovan. Skicka mig din adress i ett meddelande om du är intresserad av ett byte.

  • Tror det blir perfekt till mina gobbz, :D

  • Det var krångligare än jag trodde o lägga ut en faktisk bild, men om du går in på min 2a tråd-( testar lägga upp en bild) så ser du bla. Treeman o co. mvh.

  • Har nu fått ett schysst troll av Stareater och kommer skicka honom min treeman o co. som lovat. Tror mina orcher får ta honom till sitt lag så länge nu när jag konverterat om laget från 2nd ed till senaste.

    Måste bara säga att jag älskar jobba med green stuff. Mycket smidigare än mille-putt som vi använde förr. ;)

Sign In or Register to comment.