Köpes: Delar till en 2nd edition dwarf deathroller

edited 5 september 2012 18:37 in Blood bowl

Köpte nyligen ett litet paket med blandade blood bowl miniatyrer på eBay. Fick på köpet en halv 2nd edition deathroller. Denna sedan länge OOP raritet är inte lätt att lägga vantarna på, speciellt inte en halv. Har föraren, motorn, navet och halva dödsrullen.

Vet att oddsen är infitessimala men jag tänkte bara kolla om någon råkade ha några delar till en gammal deathroller liggandes hemma som de vill byta bort eller sälja. Om inte, kanske någon har en aning om var man kan hitta dessa saknade bitar?

Kommentarer

  • Förslag: Gjut av halva dödsrullen i ngn sorts sten/alabastergips. Det borde vara enkelt. Styre borde man kunna dona ihop med tjock ståltråd och plasticard/gamla kårleg. Hade 3kg gips innan jag flyttade...

  • Jo det går väl att försöka vara konstnärlig. Synd bara att jag har motorik som en tomb guardian och en estetisk ådra som en rat ogre.

  • Testa med instant mold istället. Lite lättare att syssla med.

  • Hmmm ska fråga tattarn om handhar en ny deathroller eller om han tänker köra på den 2nd ed han har annars kanske han har en "över"....

  • Om inte annat kan det vara bra att ha en att snegla på om man vill försöka gjuta eget och försöka imitera utseendet någorlunda. :)

Sign In or Register to comment.