Seekers till Fiends (daeomons)

edited 19 januari 2012 08:04 in Warhammer fantasy

Har tänkt köpa battalion/battleforce lådan till mina framtida demoner och undrar hur man konverterar seekers till fiends? Armén ska vara temad kring Tzeentch och Slaanesh med lite Khorne support (bloodletters)

Kommentarer

  • Hehe, alltid lika kul att höra de olika förklaringarna folk har när de ska göra en demon arme och inte vill säga att de ska göra en bra lista :)

  • edited 19 januari 2012 10:12

    Tyvär vet jag inte hur en bra lista ser ut xD 'letters är där för att dom följer med lådan och kan döda chaos warriors;D jag har redan en horrors låda och tänkte expandera med flamers, screamers, ledset daemons (horrors/daemonettes) och greater daemons (the vrok som LoC substitut och en keeper)

    Om någon sen skulle vilja ha 'letters från spruen (såklart med baserna för bägge spelen) skulle jag gärna byta dom mot lika många daemonettes eller horrors/en glad blandning;) (eller bara Tzeentch/Slaanesh demoner till samma värde)

  • Oh, anledningen till temat är att jag är såld på fluffet;) det är ändå inte min main armé;D

  • Ska du spela demoner fluffmässigt så har du bara en gud ;0)

  • edited 19 januari 2012 11:19

    Det finns dom som helt enkelt sätter två seekers på en 40mm bas och säger att det är Fiends. Jag har metall Horrors som jag kan tänka mig att byta bort (dom passar inte med mitt tema, mitt tema är att ta det bästa ur en redan bruten bok :)

    Fiends

  • Trukson@ planen var mono-Tzeentch men Slaanesh smög med på tåget xD

    Tack för tipsen:) hur många horrors har du? Är det dina conversions?

  • Eller så köper du Dark Eldar Khymeras eller Clawed Fiends :p

  • Funkar som Fiends

  • edited 19 januari 2012 13:29

    Jag tänkte convertera seekerna för att jag vill ha resten av lådorna

  • Nix, jag var lite radikal och googlade ;) Tio fult målade, tror även att jag har fem nya i låda. Om du är intresserad så ska jag kolla lite noggrannare.

  • Gör det:D risken finns dock att jag inte köper lådan förän nästa fanatic då det är rea

  • Nej det är ju klokt. Har lite annat rat liggandes om du är intresserad, är det lådan med 20Bloodletters, 10Daemonettes, 5seekers och 10Horrors?

  • edited 19 januari 2012 15:32

    det är jag förmodligen;) vadå för rat?

    Ja det är den. Om jag får tag på horrors från dig blir det förmodligen en låda daemonettes och en flamers låda utöver battalion eller två daemonettes lådor + battalion.

  • Jag skickar ett privat meddelande imorgon eller på Lördag med vad jag har, sen ska jag ner på Fusk på Söndag, vi kan göra en "gentlemens agreement" så kan du få grejerna lite tidigare.

  • det låter bra, då blir jag mer motiverad till att skaffa grejerna ;) söndag... jag bor tyvär en bit utanför stan (5mil) men jag kan fråga om jag får åka med tjejen när hon ska hem och sen ta en buss :) kommer tillbaka om det

Sign In or Register to comment.