40K turnering på FUSK, 1000p

124»

Kommentarer

  • Om de finns så är det ju schysst att posta dem. Brukar bli mindre förvirring då. :)

  • Fan, det kommer att bli tufft, Mappe krossade mig nästan här om dagen. med sin "fluffiga" arme, Hata fluff!!!

    :p

    /Robert

  • Hoppas det går att fuska med motståndet. Skulle vilja möta Dea för en andra gång... lär vara ca 15 år sedan sist .p

  • Byrne: 100 spänn till 8249, 994.167.876-5 så är slumpen på din sida ;)

  • Jag väntar lite försiktigt fortfarande på den omtalade vägbeskrivningen till Teg Central!

  • Eldborn, maps.google.se --> Tegs Centralskola, Målargränd, Umeå --> Voilá :)

  • Jag vill inte söka själv! Jag vill att turnerings arrangören står för sitt ord!! :p

  • Tack för en jävligt trevlig turnering! bra arrangerat!

  • Turnering var nice! Bra jobbat till alla som känner att dom bidrog till att turneringen blev av och att den blev så grymt rolig :)

  • edited 20 november 2011 14:37

    Grymt roligt format. Enda kritiken kan vara att scenariona var lite väl krångliga, i onödan.

    Kul kul!

    Edit: Grymt less på alla necrons ;) är det den enda rasen i 40k nu?

  • Bortsett från Necrons verkade det vara en riktigt bra blandning av arméer. :)

    Det var riktigt skoj! Kändes som en mini-fanatic mer än en vanlig fuskturnering. Trevligt motstånd, roliga scenarion. Datasystemet funkade fint, det var lite som att få rösta, lite spännande. Är dock skeptisk till den där varianten på fair-play. Det slog väl inte bra ut förra gången den användes?

  • Det jag tycker om fairplay är att man bör bedöma sin motståndares trevlighet inte hur rolig matchen i sig var. Terrängen på vissa bord var väl lite läskig men det är sånt man får leva med. Scenariona var egentligen inte krångliga bara svåra att förklara muntligt.

  • Jag tyckte det var roligt spela turnering var kanske 1 år sen jag spela sist får ta och försöka lira mer för var länge sedan jag haft så roliga och givande matcher. Fick möta nya personer att spela mot ser fram emot nästa gång.

  • Håller med Seijsing ang fair play. kändes svårt med att bedöma matchen, många kändes som bra matcher... men sedan ökade superlativen och det blev svårare att se gränsen mellan poäng 3, 4 och 5.

    Kändes bra att rapportera själv, snabbt och smidigt.

    Kul turnering, tack till alla goda/onda motståndare :p

  • All sorts feedback på turneringsprogrammet uppskattas!

    Att titlarna på fairplay är konstiga är helt mitt fel, vi har diskuterat lite runt hur det bör uppdateras innan Fanaticen men ännu inte ändrat i själva systemet. (Och sättet man formulerar fairplay på har nog stor betydelse för hur folk svarar!)

  • Skitroligt med så mycket necrons tycker jag :). Annars får jag bara möta marines och guard. Turneringen var jättebra, tyckte bara sista missionet var orättvist. Båda ska ha night fight eller ingen ska ha. Hade varit bättre att slå varje game turn istället för player turn

  • Jag tyckte verkligen om storleken på turneringen. Den kändes varken stor eller liten. Scenarierna kändes komplicerade men bidrog med att göra matcherna varierad från det man är van vid.

    Jag hoppas på liknande event i framtiden!

  • mer sånna event! :D som flera nämnda innan enklare scenarion. matcherna gick snabb och ingen överseriös verkade det som. mkt bra event!

  • Kommer det någon resultatlista? Vill bara kontrollera att jag inte blev sist som befarat innan :-) Tack för en trevlig dag och jag kommer nog att lira 40k fler gånger.

  • edited 23 november 2011 08:59

    1 Fredrik Seijsing 76
    2 Erik Pettersson 62
    3 Niklas Ledin 60
    4 Björn Eriksson 59
    5 Robert Lindberg 56
    6 Johannes Skarin 55
    6 J0han Hofverberg 55
    8 Henrik Gunillasson 53
    8 Andreas Bäckström 53
    10 per Andersson 51
    11 Markus Eriksson 50

  • Det där är så långt från det Morgan frågade efter att det är hemska! Vem ville veta toplistan!? :)

  • @Eldborn Jag började uppifrån, men han inte så långt. nu är resten uppe.

  • Jag vart inte sist!!

    Av oss tre nybörjare alltså. Och jag har Niklas att tacka för det :)

  • Ha! Jag slog Lars och Mappe! Nu blir man peppad.

Sign In or Register to comment.