FOW: Boka matcher tråden

edited 7 november 2011 07:49 in Flames of War
Tjenare tänkte bara kolla om det kan finnas några intresserade av att lira ett parti FOW på Tisdag i veckan om så vänligen skriv ett svar i denna tråd snarast möjligt.

Vänliga hälsningar Per Johansson.
«1

Kommentarer

  • jag kan nog spela mot dig på söndag om du vill???
  • Sorry ska skriva in mig på Ny kurs på Måndag efter helgen så då vill man vara hyfsat fräsh
  • Istället för att starta en ny tråd varje gång någon vill spela använd den här tråden. Jag bytte namn på den så den matchar 40k och whfb matchbokningstrådarna. Happy gaming!

    mvh
    Jonke - stridshammaren crew

  • Hej jag hoppas att vi som spelar fow kan komma igång och lira lite mera nu då sommaren är över...
  • Boirde vara tvärtom egentligen men jävlar vad mycket jobb man heltplötsligt upptäcker att man behöver göra när sommaren kommer och hälsar på
  • Är det någon som känner för att spela 1500 pts mid war någon kväll? Vill gärna prova min turneringslista lite innan det är på allvar.
  • Gärna gärna testade att plocka fram 8 stugar i mid mot Alex i måndags man kan väl säga att de visade potential men jag var lite klantig och när man bara har 8 modeller på plan så har man inte råd att vara klantig. När känner du för at lira? jag är inne nu Tisdag den 15/9 (idag) om du vill och kan lira annars så är det bara att höra av sig
  • Vad säger du Perkanis? Match på fredag kväll?

  • Du prins termos jag skulle vilja få spela mot dig någon gång... det hade varit kul att spela mot något annat än bara tyskar hela tiden :)
  • Det borde gå att ordna någon gång i framtiden. Jag har inte så mycket mer tid nu i veckan men nästa vecka kan jag spela en match, borde kunna alla kvällar.

  • det blir nog svårt för mig jag jobbar eftermiddag då men på ojäma veckor går det bättre
  • edited 9 oktober 2008 12:49

    Jag kan inget annat än kvällar och vissa lördagar så då blir det nog veckan efter fanatic vi spelar.

  • edited 16 oktober 2008 16:06
    är det någon som kan spela fredag 24/10 på förmiddagen??? jag ska nämligen lämna in bilen på rep så jag har några timmar jag kan spela innan bilen är klar.... jag kan spelar både mid/late
  • Sorry sitter hemma med en tenta då
  • Är det någon som vill spela lite FOW nu på tisdag eller onsdag kl 1430??
  • Någon vänlig själ med två arméer som kan tänka sig att lära mig FoW på tisdag eller torsdag, ca 18:00?

  • hade jag inte jobbat eftermiddag i veckan så kunde jag ha spelat mot dig :( men fråga per han har ju både tyskar och ryssar...
  • tråkigt nog ne riktiogt nog med ryssar för att detr skall vara en fungerande arme. men jag borde kunna komma in på onsdag så kan du få testa det med tyskar mot tyskar
  • Låter utmärkt. Onsdag it is.

  • Tjenare Tjenare undrar om det finns någon som känner för en match på onsdag den 5/11 på eftermiddagen i FUSKs lokaler, Skulle helst ta och köra mid på 1750 poäng och se hur det funkar. Om nån är intresserad så släng ett medellande i tråden
  • edited 15 december 2008 22:22
    Dags för lite necromanti här när man återväcker en gammal tråd med frågan om det finns någon i Umeå Som skulle vilja dra av en match FOW mot en äldre blivande lärare på Onsdag i Veckan ? :). Late eller Mid spelar ingen roll ty jag har för mycket stuff. Hoppas på svar
  • jag kommer att vara där
  • Tackar Granax antar att det blir FJ mot grenadiers då om nu inte mina ryssar kan få tag på det sista lilla kit dom saknar för att vara kompletta.
  • Så fort ryssarna är klara kan vi ta en mid-match. Och så fort mina late-war-tyskar är klara så kan vi lira late-war.
  • Lord granax hjälpte mig med mina tyskar, så nu har jag 1475 pts panzerkompaniee. (Inte ens schwere)

    Så man kan väl ta sig en match framöver! För den som vill lära en stackars klomster hur man spelar fow.
  • Det är nu dags att kalla denna tråd åter från Tuonelas is.

    Mina tappra Jalkaväki tar sig an vem som helst, vilka poäng som helst, mid eller late. När som helst efter Självständighetsdagen(6 december).

  • Vi är tre noobs (på fow iaf) som kommer finnas på FUSK större delen av dagen med 1500 midwar om nån har ett behov av att stjäla godis från små barn ;0)

  • Det är nu dags att kalla denna tråd åter från Tuonelas is.

    Mina tappra Jalkaväki tar sig an vem som helst, vilka poäng som helst, mid eller late. När som helst efter Självständighetsdagen(6 december).

    Mina tyskar behöver motion, spelar då latewar och har ingen aning om poängen, men är klart intresserad att slåss mot dina Jalkaväki närsomhelst.

  • edited 8 november 2011 02:01

    Spelar midwar tyskar och är sugen på en match när som helst i veckan egentligen.

    Kan också bjuda upp till dans med ett gäng ungrare om det skulle passa någon, så hör gärna av er, ska väl tilläggas att jag inte är något proffs direkt men övning ger färdighet har jag hört : )

    PS Kan kanske styra ihop en late war styrka om nöden kräver

Sign In or Register to comment.