40K turnering på FUSK, 1000p

13

Kommentarer

  • Verkar nästan som att jag måste måla lite dark angels nu då Mappe valt att komma ut ur sin warhammer träda :) Ska se till veckan vad jag har som ligger omålat i lådorna och så :)

  • Join the dark side, we have cookies!

    cookies

  • Finns det plats kvar? Är intresserad och behöver spela mer än vad jag gör nu. har ni plats för en Imperial guard arme och får man ha special karaktärer?

    Det gör det, behöver bara ett namn till listan

  • Ja va fan, here goes... Jag anmäler mig! Ja det är sant, jag sticker ut skägg-hakan å lägger korten (ställer gubbarna) på bordet! Watch out, tze Germanz are comming! Ååååååhhh 40K!!!

    Så, nu har helvetet tillslut frusit:-)

  • Angående Special Characters så står det helt enkelt att vi spelar utan restriktioner. Man får alltså ha vad som helst så länge det står i din codex, i princip.

  • edited 4 november 2011 05:11

    De enda 40k-turneringar vi spelar här i Skellefteå är de jag själv håller i och arrangerar så man kanske ska passa på att vara med i en själv medan man kan...

    Spelas det några speciella scenarion man bör vara medveten om?

  • edited 4 november 2011 06:14

    Det gör det, behöver bara ett namn till listan

    Rasmus Lindberg Erixon

  • Faaan - Martin!! Nu måste ju jag också anmäla mig och hoppas att de andra inte blir helt skogstokiga när en gammal gubbe inte kan reglerna. Morgan Flank - Smurfar.

  • Det här verkar ju bli ett toppen-event!

  • Haha... 30+ blir 40k :) Hahahahwahhaha... host.., host.. (håller blåsan) hahawaa... ja, se ungdomar. ;)

  • Ba... för skoj skull, kan inte detta anmälas till svenska 40k? :p

  • edited 4 november 2011 19:41

    Anmäl mig också! Lars Eldborn - dark angels, kommer in och betalar i veckan. Kampen om att undvika sista platsen har börjat! ;)

  • Jag anmäler Anton Eklund också. betalar nog imorgon

  • 58% necrons då gissa ja ^^?

  • Jag hoppas jag får möta necrons!

  • 58% necrons då gissa ja ^^?

    Som det ser ut nu verkar det bara vara 25%:-)

  • Vill bara upplysa om att flitens lampa lyser i Myrbäck inför detta mitt premiär-40K event i modern tid! Räknade just ut att det var ganska exakt 17 år sedan jag deltog i en 40K turnering, skrämmande eller taggande...?!

  • Skräckblandad förtjusning!

  • Yes! Härligt att höra Mappe. Själv basade jag figgarna igår och jag har aldrig deltagit i en 40K turnering - tror att jag sammanlagt spelat 5-6 gånger utspritt på ett par år :-)

  • edited 15 november 2011 09:25

    jag undrar om jag kan få tillåtelse att använda hormagants som substitut för Termagaunts, en beställning kom senare än jag planerat.

  • Jag målar som besatt! Kvar att måla just nu är- 4 halvmålade tacticals en Rhino och 5 assault marines. Och jag har märkt att marines tar längre tid än jag från början trodde!

  • edited 15 november 2011 11:18

    Tänkte just anmäla mig då jag ser att det är fullt. :(

    Ni kan inte klämma in ett par till?

  • Skriv upp och betala som reserv alla har itne betalat ännu så det löser sig garanterat och skillanden på att bära 20 och 21 skivor är minimal

  • Någon som kan låna ut sin soffa?

  • edited 16 november 2011 03:12

    Vi har ett turneringsprogram under utveckling som eventuellt ska användas i helgen, och därför har jag kört igenom några testomgångar med slumpade resultat på matcherna. Jag väljer att se resultaten som en förhandsvisning på hur det kommer gå, och passar därför på att gratulera Eldborn till vinsten och Flank till fairplay-priset! (om det nu finns ett sådant i helgen). Hemlighållaren och Dea får dock jobba på formen enligt prognosen... :)

  • Så jag antar att oddsen sätts efter denna simulerade turnering. Det var iofs bra odds på Dea redan innan beräkningarna ;)

  • Jag visste det! Jag har ingen talang på det hära spelet.

  • edited 16 november 2011 11:51

    Shit, the pressure is on!

    Nu kommer det verkligen att gå åt helvete! :)

  • Det är nog bäst att jag avanmäler mig genast. Jag har varken fått färdigt mina Necrons eller hittat någon barnvakt. I'm scuvd.

  • Vad kommer det att bli för scenarios på turneringen?

Sign In or Register to comment.