Ett unikt tillfälle!

edited 7 september 2011 10:47 in Blood bowl

Det är så att vi (fd Uppsalabo + div Uppsalabor) försöker få igång 3e säsongen av UBBL Legendary Ed-ligan men vi saknar en coach som tar antalet till hela 6 stycken. Finns det en hugad spekulant som liksom jag kan tänka sig att köra med ett nytt lag där? Vi tänkte oss en match på två veckor så inte så mördande tempo. Halvbråttom med svar i så fall.

http://catharsis.se/bb/forum/index.php är forumet http://catharsis.se/bb/ är lagregsidorna

Kommentarer

  • Eftersom det är en del avstånd inblandat misstänker jag att ni inte kör alla matcher ansikte mot ansikte. Kör ni via distansmatcher via FUMBBL? Cyanide? Annat?

  • UBBL Legendary Ed-ligan

    Cyanide Legendary Edition.. :)

  • Jag antog att det var underförstått att det var Cyanide men jag ser ju faktiskt att det var lite otydligt där så ja, Cyaniades underbara spel it is!

  • Vet inte om du är så otydlig. Måste lära mig att läsa någon gång. Har faktiskt en allvarlig medfödd hjärnskada jag kan skylla allt på så det är ok. http://www.cs.umu.se/~forsmark/because.jpg

    Skulle gärna vilja, men det känns som om jag skulle vara en svikare om jag inte klarar av att hålla schemat, så det är bäst jag låter bli.

  • Fast en match på 14 dagar är inte oöverkomligt... frest frest....

  • Skall överväga det. Hur griniga, bittra och långsinta är de som är med i ligan? Kommer jag för all framtid att vara social paria ifall jag hoppar av efter ett par matcher?

  • Jag har själv haft svårt att stanna i Cyanide regelbundet, så även om jag är super jätte sugen på att vara med så finns det en överhängande risk att någon annan vore bättre för ligan.

  • Alltså vi är fem pers, med en till så är vi sex... Det innebär fem matcher, sen är det slut så ni behöver inte lida så länge.

    Men hoppa av är inget alternativ, då fukkar ju allting upp sig i klienten så det är big nono.

  • Misstänkte det. Skall överväga det hela, men det kan mycket troligtvis finnas någon bättre än mig att hitta.

  • Jag tror du duger jag... Du spöar ju mig!

  • edited 8 september 2011 12:54

    Det har inte med skicklighet att göra. Inte nog med att jag är världens skickligaste blood bowl coach, jag har ofattbar tur också (förlorar bara ibland med vilja för att inte göra alla avundsjuka). Det har snarare med min bristande schemaläggningsförmåga och det faktum att jag alltid lyckas göra mig själv så förbenat upptagen att jag förmodligen skulle få det tufft att planer in matcherna, trots att det är en på två veckor.

  • Det verkar bli no takers på det här. .. Ni får till midnatt på er imorgon måndag 12/9 att bestämma er, sen avlägger jag intressebristrapport härifrån...

    -M

  • Jamen vi är ju roliga jeppar! Spöa lite goblins, några nya darkelves... Våga och vinn! Fan, jag ska ju pallra mig till Skel JU! Tyvärr ingen hemmamatch i SkeKraft då :(

  • Hade Cyanide funnits till Mac så hade jag nog hakat på, men no game!

  • Kan ju uppfattas som lite dyrt att go PC bara för att lira lite BB men... varför inte? :P

  • Jag har spelet och är spelklar :) har 2 konton som jag spelar med/på. bara viska ligainfo så anmäler jag mig!

Sign In or Register to comment.