Någon som målar för pengar?

edited 5 september 2011 01:33 in Figurmålning etc

Hej alla! Fick för ett tag sedan veta att det är en Blood bowl turnering i Skellefteå i slutet av månaden. Är grymt peppad men har som småbarnsförälder väldigt ont om tid. Om jag får tid funderade jag på att ta med mig mitt nya Slaan-lag. Problemet är bara att jag inte hunnit måla det. Vet att det finns personer i Umeå som målar för en slant pengar men jag ingen aning om vilka ni är. Skulle vara intressant att veta hur mycket pengar som det skulle kosta att måla upp det. Även om ni inte skulle hinna måla det innan den 24:e så skulle det vara intressant att veta bara av ren nyfikenhet. Så skicka mig lite reklam för era målningstjänster antingen som ett pm eller posta i tråden

Kommentarer

  • edited 5 september 2011 11:51

    Hej! Jag är bosatt i Skellefteå just nu, vilket ju inte ligger i Umeå men ändå. Min hemsida är www.karmiclizard.com. Jag målar Blood Bowl lag för mellan 800 och 1200 kr, mest beroende på antalet spelare. Om du skriver hur många modeller och vilka sorter de är så kan jag ge en mera exakt offert. Det är ju Fanatic i dagarna, men jag kan klämma in ett Blood Bowl lag också.

    Förresten ska jag ju själv på turneringen så frakten tillbaka behöver du ju inte oroa dig för om du kommer. :D

  • Jag skulle kunna tänka mig att måla dem, men du skulle nog inte gilla leveranstiden..... :/

    Om jag inte skärper mig.

  • Klabbe: lägg upp bilder på BB laget också :)

Sign In or Register to comment.