Boka matcher för Flames of War

edited 20 juni 2011 16:55 in Flames of War

så eftersom det verkar finnas ett intresse för detta spel i Umeå så tänkte jag att vi skulle ha en tråd för att för att göra det lättare för oss att lira mot varandra. så här är den, kommer personligen att vara inne denna torsdag för annat men kan vara tillgänglig för lir på FUSK midwar om någon är intreserad.

Kommentarer

  • Är fortfarande i uppbyggnad/målning/vågar bara spela mot kompisar-fasen, men vi ska hålla en mindre eskalationskampanj så målet är att alla ska ha 1000pts midwar målat och klart innan augusti!

    Bra initativ till tråden, jag återkommer m.a.o!

  • ser ut som om mina tappra grenadiers kommer återigen att bli sönder smiskade av tyska fallskärms trupper under marskalk Granax, jaja vi får se hur mycket han måste betala för en till seger över heer

  • Jag kan nog övertalas (förvänta inget motstånd dock, kan inte ens reglerna.)

    Fast det beror om nån vågar köra mot 13e Schwere panzer abteilung. :P

  • sååå ett par panser 3 or med lite flamm pansers för understöd om du kan så är du välkommen att försöka plocka min kompakt arme

  • Jag får överväga det.

  • kommer återigen att vara inne på FUSK denna torsdag och kommer återigen att ha med mig min fina kompakta arme om någon känner för att smiska lite heer grenadiers

  • Kul att FoW kommer igång igen. Tar med mina Finnar till FUSK imorgon så får vi se vad postdiligenserna duger till.

  • postdiligenserna? jag kommer att vara väldigt konfunderad hela dagen över detta nu nåja vi får se vad som händer och om du kan putsa till statistiken mot mig,

  • Så återigen kommer jag att vara inne på en torsdag och undrar om det finns folk som kan tänka sig att krossa tyskar i detta gloriösa spel

  • Har med Sejsing hjälp nästan limmat ihop 1000p Britiska falskärmsjägare så...

  • Jag är tillbaka i stan nu så med lite ansträngning borde jag snart ha en full styrka målad och klar!

  • Mina inte alltid så tappra Rumäner är alltid redo att slåss (midwar). Så om någon har lust att spela kan de höra av sig, kan nog hitta tid hela nästa vecka samt söndag eftermiddag.

  • Är någon sugen på att spela mot latewar tyskar. Är ny och kan lite grann av reglerna men skulle behöva lite praktisk erfarenhet.

  • Stänger denna tråd, då det finns en till i gång. Använd denna istället.

    / Moderator

Denna tråd är stängd.