Problem med trådar

edited 13 februari 2011 18:01 in Stridshammaren.se

En av mina trådar för ett bra tag sen nu blev borttagen, men kvar lyser fliken som säger att jag har en egen startad tråd. Det stoppar ingen verksamhet här för mig, men den är lite störande.

Jag verkar även ha lite problem med att trådar som jag redan läst lyser som om det är något nytt i dem. När jag klickar in mig till tråden igen ser jag inget nytt skrivet där sedan sist. Knasigt.

Kommentarer

  • Tjena,

    "Mina trådar" fliken visar normalt alla trådar som du startat för att du enklare ska kunna hitta dem. När du klickar på den, syns din borttagna flik? Verkar den vara medräknad i siffran som står brevid?

    Det andra problemet låter märkligt, är du säker på att det inte finns fler sidor med inlägg som du inte läst?

  • Jag har samma problem med att vissa trådar jag nyss läst fortfarande3 lyser som olästa

  • Jag har också det problemet faktiskt samma som MadMek

  • edited 14 februari 2011 04:10

    Ok, tack för infon, jag ska kolla om det verkar vara ett känt fel av utvecklarna eller inte. :)

    Edit: Faktum är att det hände för mig just också, så något är definitivt fel.

  • edited 14 februari 2011 04:42

    Har samma probz, två trådar står som olästa :<

  • Verkar vara så att de trådar med 100+ inlägg stannar highlightade :S

  • Ja, den som är borttagen verkar räknas med i antalet på mina startade trådar.

  • Stämmer det mattas säger mina trådar som är highlightade har 101 inlägg i sig

  • Skönt, jag tycker om när det finns ett mönster i saker som går fel :)

  • Går det att få tillbaka "markera alla trådar som lästa" knappen? Jag tycker personligen att den va mycket trevlig.

  • @Jim: Ja, den är redan tillagd på vårt testforum

    Visst försvann problemen med trådarna nu när de fick något inlägg till?

  • Såg nu att trådar med 51 inlägg också fortsätter vara highlightade, mest troligt tills de fått ett inlägg till.

  • En annan fråga i liknande form gäller att inleda viskade trådar. Jag vet inte om de människor jag provat till inte uppmärksammat det hela eller om det inte funkar. Har inte varit superviktiga saker så jag har låtit det bero än så länge. Men det skulle vara bra att veta ifall uteblivna svar har berott på tekniska saker snarare än människorna.

  • Prova inleda en tråd till mig så får vi se, men jag har hittils själv inte upptäckt några problem med viskade trådar, och jag ser på statistiken att det finns ganska många som använder just viskade trådar numera. :)

Sign In or Register to comment.