Slutar som administratör

edited 24 september 2010 13:41 in Stridshammaren.se

Efter tre år som administratör och något sorts huvudansvarig för driften av Stridshammaren slutar jag nu både som administratör och moderator. Tyvärr kan jag inte längre medverka vare sig till den tekniska utvecklingen av forumet, som moderator eller för strukturförändringar. Därmed lämnar jag över huvudansvaret till Daniel (@setomidor). Jag är från och med måndag GW-anställd och för att inte ha dubbla lojaliteter slutar jag här.

Jag, Dea och Agdal den äldre grundade Stridshammaren hösten 2007 med målsättningen att ena figurspels-Sverige under ett och samma forum. Det var naturligtvis svårare att genomföra än att prata om. Det blev snart uppenbart att det snarare blev ett tillhåll för i huvudsak tidigare forumlösa norrlänningar. Inget dåligt med det, men det innebär att fokus kan skiftas till att bli så bra som möjligt för er som faktiskt är här. Därför tog vi nyligen bort FUSK-kategorin.

Det kommer att ske fler förändringar framöver, det är jag säker på. Flera av dem har jag varit med och diskuterat fram och jag litar på att mina efterträdare fattar utmärkta beslut för forumets fortsatta utveckling.

Tack för den här tiden! Ni har varit förvånadsvärt lättmodererade. ;)

Kommentarer

Sign In or Register to comment.