Vilken är den snyggaste HQ:t?

edited 11 juli 2010 16:43 in Warhammer 40k
Vilket HQ/special karaktär i 40k tycker du är snyggast/coolast utseénde mässigt?

Jag själv tycker att Forgefather Vulkan He'stan är den snyggaste modellen i 40k.

Hade varit kul och se vad andra tycker.

Kommentarer

  • edited 11 juli 2010 17:17
    Jag skulle nog säga att Black Templars High Marshal Helbrecht är den snyggaste karaktären i 40k för tillfället.
  • Ahriman är ju en favorit. Han har varit en otroligt fin figur länge nu, och kommer vara ett bra tag till. En evig skönhet, så att säga. En av mina favoritfigurer som GW någonsin gjort.
  • Inqvisitor Cortez är en av mina favoriter

  • Ezekiel, Holder of the Keys. Utan tvekan. Men sen gillar jag också alla gamla Dark Angel modeller med.
  • Finns ju några stycken och är minst sagt svårt att hitta en absolut favorit.

    Prince Yriel of Iyanden och Farseern med Witchblades har bra poser. De flesta Commissar modellerna till IG är också riktigt sköna. Abaddon the Despoiler är också värd att nämna som en klassiker som står sig över tio år efter sin release. Inquisitor Lord Torquemada Coteaz är som tidigare nämnt också intressant. Ghazghkull Thraka utstrålar kraft och brutalitet.

  • I min åsikt är Commissar Yarrick utan tvekan en av de snyggaste (om inte den snyggaste/coolaste).

  • Eldar med sina Farseers ledda av Eldrad Ulthran från början av 90-talet är bland mina favoriter. Står sig mycket bra även idag trots är de mer eller mindre är 20 år.

  • Den gamla IG-kommisaren med power fist och power sword.

  • Den gamla IG-kommisaren med power fist och power sword.

    Den är ju klart bäst bland alla commissars.

  • Jag gillar verkligen alla Phoenix Lords till Eldar. De är toppen, men jag tror mitt favorit HQ är Hive Tyrant med svärd och piska.

  • Korsarro Khan så klart! Synd bara att han inte har en modell på bike...
Sign In or Register to comment.