BUBBLE4 - Officiell skitsnackstråd

edited 10 maj 2010 17:31 in Blood bowl

Japp insane, aja nästa jag mäter slår väl till på "hacken" en bribe och en bloodw babe och vips är min tr nere på normala nivåer igen. :)

Det är nog dags att öppna en ny tråd nu när ligan startat.

Japp, håller med.

EDIT: Kan ingen som är bra på Markdown starta upp den tråden så vi får med reglerna eller det vi kommit överens om på ett snyggt sätt i första posten?

«13456710

Kommentarer

  • Det är lagat nu (men borde fungerat när ni loggat in). :)

    En sak att tänka på är att nya lag inte "är med i ligan" förrän de har spelat en match, och det är bara lag som har spelat minst en match som kan lägga in sina egna matcher. Det innebär att i början av en liga är det enklast om NHH eller jag lägger in era första matcher. (Eller om ett av lagen redan varit med, så kan det laget lägga in matchen.)

    Att det fungerar så beror bara på hur OBBLM är byggt, och det är också därför som lag inte syns på förstasidan förän de har spelat minst en match.

  • Jag gjorde 0 saker med alla spelare. Så det enda är en MVP på en wardancer. Kul start...

  • Jag tänker bojkotta Frantic om han ska slå så där sinnessjuka improvements rolls igen.
  • Det är nog dags att öppna en ny tråd nu när ligan startat.

  • Ja :( jag hade sjukaste oturen som finns
  • Ja, inte ska jag klaga på mina imp rolls iaf. Bara en död också samt en massa pengar ser jag som en rejäl bonus också.

  • Haha, helt sjukt, 1280k TV efter 2 matcher? :)

  • edited 10 maj 2010 17:30

    Japp insane, aja nästa jag mäter slår väl till på "hacken" en bribe och en bloodw babe och vips är min tr nere på normala nivåer igen. :)

    Det är nog dags att öppna en ny tråd nu när ligan startat.

    Japp, håller med.

    EDIT: Kan ingen som är bra på Markdown starta upp den tråden så vi får med reglerna eller det vi kommit överens om på ett snyggt sätt i första posten?

  • Ny tråd skapad. Den gamla stängd.

  • Lars, youre the man! :O)

    Så när vill någon dräpa några alver? Jag kan nog spela i morgon (tisdag) kväll skulle jag tro.

  • Jag har störda mängder saker att göra fram till torsdag. Dessutom borde jag måla alla spelare i CSS, men det ska nog också hinnas med tills dess.

  • edited 10 maj 2010 18:05

    Det är för övrigt helt sjukt att få dubblar på båda sina alvblitzers och stat increase på två catchers. Tur att man har ett gäng billiga hobbos som snabbt kan bli dirty players.

  • En "härlig" förkyllning har smygit sig på men kommer förhoppningsvis vara väck i slutet av veckan, någon som vill köra fre-sön?
  • Har snackat med en polare som nog kommer vara med i bubble 4, får se om han inte kommer att skriva en rad här snart. Danne, Gunnar och Basse känner han sedan tidigare. Johan, för övriga lirare så blir det ytterligare en mariehemare att träffa. :)

  • Johan lyster med sin frånvaro ser jag, ska ta ett snack med han igen och se om han ångrade sig eller inte. I vilket fall så drabbades de båda alvlagen samman ikväll. Matchen? Den slutade 2-2

  • Hrm, jag borde verkligen sätta igång och bygga mitt nya lag :) Även om det inte blir klart till B4 så kanske B5!

  • Hrm, jag borde verkligen sätta igång och bygga mitt nya lag :) Även om det inte blir klart till B4 så kanske B5!

    seconded!

  • Jag började måla mitt nya lag i förrgår efter en bra stund av filande, 'stuffande och basande.

  • edited 12 maj 2010 08:58

    Hrm, jag borde verkligen sätta igång och bygga mitt nya lag :) Även om det inte blir klart till B4 så kanske B5!

    Jag räknar med att du tänker vara med i B4? Man har ju hela sommaren på sig att spela. Bara kul än om ma bara hunnit spela några matcher innan slutspelet drar igång.

    Jag började måla mitt nya lag i förrgår efter en bra stund av filande, 'stuffande och basande.

    Najs, så då är du snart redo för action :)

    EDIT: Kan tillägga att jag proxar mina alver med High Elfs (samma pos players) tills jag får mina nya alver (beställda).

  • edited 12 maj 2010 09:04

    Jag funderar på att svänga mina lurviga under B4 och damma av mitt gamla Skavenlag :) Även om det skulle bryta traditionen med ett nymålat lag till varje säsong... :/

  • Jag funderar på att svänga mina lurviga under B4 och damma av mitt gamla Skavenlag :) Även om det skulle bryta traditionen med ett nymålat lag till varje säsong... :/

    Det tycker jag du ska göra, bubble 4 är som jag ser det mer på skoj, tidsfördriv för oss Blood Bowl tokiga som måste få lite BB under sommaren. :)

  • edited 12 maj 2010 12:35
    för att stilla begäret! btw, jag räknar med att någon ställer upp och går match mot C H A O S i veckan! Fredag eller Söndag!
  • Nej då Erik jag har inte ändrat mig :) Haft lite mycket att göra bara. Nu ska jag bara försöka klura ut vilket lag jag vill spela och därefter hitta ett lämpligt offer att stampa ner i astrograniten ;)
  • Välkommen!

    Jag har skapat en användare åt dig på BUBBLE-sidan, jag skickar lite information i en viskning :)

  • Välkommen till stridshammaren Johan! Inte en sekund för tidigt, det har bara känts som halvkonkurrens när du inte varit med. Nu skulle vi bara haft hit Jonas också, för lagmoralen ;)
  • Hahahahahaaa Jonas "Mr. 50%" Granström hahahaa. Ska ringa han sedan och övertala han.

    VÄLKOMMEN JOHAN!!!! ;)

  • Tack alla!! :D
    Mr 50% ... hehe klockrent :)

    Kanske man skulle ta och shocka med att lira dvärgar :o
    Man ska väl prova allt innan man dör eller? ;)
  • hehe det är ingen chock, det är som ett brev på posten eftersom jag för precis 20 sekunder sedan skapade ett amazonlag
  • Hahaha!! :D Life is good! ;)
  • Vad najs Johan, vad najs.

    Basses dvärgar är som sagt färdigmålade och redo för avhämtning hemma hos mig, jag har en death roller vid namn Satan Claus som du kan köra med, om han saknar den.

    Jag har målat halva mitt dvärglag men har övriga starplayers som Basse saknar :), så du behöver inte proxa när du tänker köpa in dem.

Sign In or Register to comment.